środa, 27 czerwca 2018

Nowe sekretne lokalizacje

Witam ponownie!

Dzisiaj od nowych kucyków jorvik bardziej zaintrygował mnie inny temat - i to o nim teraz napiszę. Jako że lubię szukać sekretnych lokalizacji lub doszukiwać się wskazówek dotyczących przyszłych aktualizacji (głównie tych, które dają nam dostęp do nowych terenów i zadań), zaglądam niemalże w każdą środę w mapę, a dokładnie spis sekretnych lokalizacji. Idąc dalej w tym kierunku, zobaczyłam że zostały dodane nazwy i objaśnienia pewnych lokalizacji.


Wieża Starego Króla - nie jest nam nieznana. Jest to wieża w Dolinie Złotych Wzgórz, na zamkniętym terenie.
Sekretna lokalizacja - "MysticValley_Hint" - mystic - mistyczny, tajemniczy; valley - dolina.
Sekretna lokalizacja - "MysticWarehouse_Hint" - mystic - mistyczny, tajemniczy; warehouse - magazyn, hurtownia.
Miasto Jorvik - stolica Jorvik. Możemy tam obecnie dojechać tramwajem. W mieście mamy dostęp do czterech lokalizacji - Molo 13, Upadku Gubernatora, Placu Aideen i Jorvik City Plaza.
Przystań w Mieście Jorvik - najpewniej przystań znajdująca się w Mieście Jorvik.
Lodziarnia u Leonarda - znajduje się w Upadku Gubernatora.
Sala konferencyjna - zapewne znajduje się w Mieście Jorvik.
Stajnie Buttergood - były przypuszczenia, że leży gdzieś w Eponie, ponieważ lokalizacja została dodana przy okazji pojawienia się tego terenu w grze.
Chlebowa Wyspa - również przypuszczało się, że leży w Eponie.
Sekretna lokalizacja - "Dwie antyczne wieży fortowe, po dwóch stronach tego miejsca" - być może jest to lokalizacja leżąca w Forcie Maria, w Eponie.
Kawiarnia Harp - znajduje się na Placu Aideen.
Stajnie Winterwell - jako że rodzina Winterwell jest w Eponie, ich stajnie też powinny tam być, ale ich tam nie ma.
Jezioro Mistfall - znajduje się w Mistfall.
Sekretna lokalizacja - "Nie wszystko ukryte jest w kościach..." - lokalizacji nie ma w grze. Prawdopodobnie znajduje się w okolicach Doliny Ukrytych Dinozaurów.
Przesmyk Rovara - łączy Mistfall z jego niedostępną na razie w grze, północną częścią.
Kopytne Wrzosowiska - powinny znajdować się na Półwyspie Południowego Kopyta.
Wyspa Więzienna - wyspa w Pandorii, na której uwięziona jest Anne.
Szczęka Wieloryba - przypuszczam, że ta lokalizacja powinna znajdować się na Półwyspie Południowego Kopyta lub na wyspie obok.
Sekretna lokalizacja - "Niezbadane ścieżki w Dolinie Ukrytych Dinozaurów" - to najbardziej mnie zainteresowało. Przypuszczam, że może to być ścieżka prowadząca do Doliny Popiołów. Dolina Popiołów mogłaby zostać w końcu odblokowana.
Srebrna Polana - największy obszar naszej wyspy.

Pojawiły się zupełnie nowe lokalizacje, ale także te nam znane jak np. Lodziarnia Leonarda.
Ciekawe są te lokacje dotyczące Miasta Jorvik oraz Mistfall. Niemniej jednak, zainteresowała mnie ta mówiąca "Niezbadane ścieżki w Dolinie Ukrytych Dinozaurów". Jeśli to faktycznie dróżka prowadząca do nieodkrytej Krainy Popiołów byłabym zachwycona. Kraina Popiołów jest częścią DUD. Myślę, że przygotuję post w całości poświęcony temu terenowi, ponieważ od zawsze mnie ciekawił.

 30.06. - post edytowany
Dzisiaj przeglądając zakładkę "Odkryte Obszary" natrafiłam się na tę lokalizację poniżej. Mówi ona to samo, co ta zaznaczona na szaro dodana w środę. Potwierdza to to, że jest to droga prowadząca do Doliny Popiołów. Ale dlaczego SSO dodało tę lokalizację drugi raz?


Pojawia się również wiele spekulacji na temat tego, że mapa Jorvik ma zostać powiększona.. Jeśli ma zostać dodane Miasto Jorvik (w tym sensie, że moglibyśmy tam dojeżdżać konno, a nie tak jak teraz  - tramwajem) to miało by sens, ponieważ Miasto Jorvik znajduje się poza naszą mapką:



Co o tym myślicie?

10 komentarzy:

  1. No nie, wyprzedziłaś mnie z tym postem! Miałam go dziś wstawić, hahaha xD Ja uważam, że zespół planuje w końcu powiększyć mapę, głównie jeśli chodzi o Miasto Jorvik (dobra, przynam się, widziałam wiele plików o sali konferencyjnej, muzeum i innych tam). A nieodkrytą ścieżką w DUD rzeczywiście może być Przepaść Popiołów, nie ma tam innego, tajemniczego miejsca... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też słyszałam o tym i ta droga to przepaść popiołów

      Usuń
  2. Raz jak mi się długo jcp ładowało (w mieście jorvik) to zauważyłam mistafall.

    Dobra racja xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sso mówiło o tym ze chcą dodać jakieś pustynne miejsce. Może to jest to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mówili tak, GM Ylva opowiedziała o tym w swojej serii Myth-Busting. Ten sprzęt był robiony tylko w ramach treningu.

      Usuń
  4. 2020 rok... A sso nadal nie dodało lokalizacji Nie wszystko ukryte jest w kościach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I długo nie dodadzą, pisali że w tym roku nie ma co liczyć na nowy teren

      Usuń
    2. Ta lokalizacja istnieje, mam ją odkrytą. I to od 2018 jakoś.

      Usuń
    3. ja też mam to odkryte

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia