sobota, 17 września 2016

Wracam! ^^

Cześć!
Nareszcie mogę napisać, że wracam! ^^
Nie było mnie prawie dwa miesiące. Mam sporo zaległości, które postaram się nadrobić. 
Wczoraj udało mi się wejść na SSO dopiero koło 23, instalowało się dwa razy (nie wiedzieć dlaczego) i do tego strasznie wolno ;w; Ale cieszę się, że już mogę grać c; Straciłam wszelkie nadzieje na zainstalowanie dodatku DirectX, ale jakoś się udało i potem zaczęła się instalacja SSO.

Wczoraj w nocy nie robiłam misji, tylko oporządziłam konie, pojeździłam chwilę.


Dzisiaj od razu po przebudzeniu się usiadłam przy komputerze i zaczęłam robić misje.
Najpierw te z Hermitem z Południowego Kopyta, potem te z Jonasem (łowienie), a na końcu misje, które mnie totalnie wciągnęły - z Hawaii Jones.



Ta koszula jest super *.*



W zasadzie, to napisałam wszystko, co miałam napisać.
Miłego wieczoru :D

3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia