czwartek, 23 lutego 2017

Zagubione Listy Walentynkowe ♥

Cześć!

Dzisiaj wstałam bardzo rano (wow, Aly wstała rano w dzień wolny - to cud!!) i postanowiłam, że poszukam listów walentynkowych. Znalazłam wszystkie i oczywiście się z Wami tym podzielę. 
Być może położenie Waszych listów będzie inne, niż u mnie.

Zacznijmy poszukiwania!
Oto cała mapa przedstawiająca lokalizację listów.


1. Niedaleko Zamku Srebrnej Polany 

 List należy dać Baronowej w Winnicy.

2. Blisko Opactwa Doyla

 List należy dać Tan z Moorland.

3. Południowa Plaża Moorland

List należy dać Thomasowi Moorland z Moorland. (xD)

4. Wioska Zachodniego Przylądka

List należy dać Czarownicy PI z Bagiennego Kotła.

5. Farma Goldspur

 List należy dać Pani Drake z Jarlaheim.

6. Akry Południowego Morza

 List należy dać Kapitanowi Brusowi z Zachodniego Przylądka.

7. Valedale

List należy dać Avalonowi z Valedale.

W Valedale znalazłam również drugi list - dostałam jako nagrodę owijki.
 
8. Przy stajni Fortu Pinta 

 List należy dać Polly z Punktu z Kucykami.

9. Wzgórze Nilmera

List należy dać nieznajomemu pracownikowi Dark Core na Południowej Plaży Moorland.

I to by było na tyle. 
Życzę Wam miłego szukania zagubionych listów walentynkowych! :*


5 komentarzy:

  1. To każdy ma gdzie indziej. Ja np. Farma Złota Ostroga miałam przy dolnym młynie nie koło G.E.D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja znalazłam już wszystkie i miałam zupełnie w innych miejscach ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku jest tak samo xD Dzięki za pomoc, chyba jednego listu mi jeszcze brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne miejsca

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia