czwartek, 25 maja 2017

Zadania, słodkie wiewiórki i torby do siodła!

Hej!

Wczoraj była aktualizacja :D 
Zostały dodane nowe zadania z Jamie Olivetree. Aby mieć do nich dostęp, należy mieć poziom reputacji "lubiana" u Jamie. Czy tylko ja nie mam tej reputacji?

W Jodłowym Gaju pojawił się sklep, w którym możemy kupić wiewiórki! Wiewiórki przybyły do wioski z zakątków Gór Jora.



Czerwona wiewiórka (a nie pomarańczowa? XD) z Firfall - 49 Star Coins
Czarna wiewiórka - 99 Star Coins
Biała wiewiórka - 199 Star Coins

Przyznam, że wiewiórki wyglądają świetnie. Najbardziej podoba mi się ta czarna z fioletowymi oczkami *.* Również biała z fioletowymi oczami jest bardzo ładna, ale jest droga i jednak wolę czarny kolor xD

W wiosce Jodłowego Gaju pojawił się też nowy sklep z torbami do siodła!



Ogólnie torby są fajne i niedrogie ^^

Star Stable News



1 komentarz:

  1. Nie martw się, ja też nie mam lubianej xD
    A wgl to mam nowego laptopa.
    Muszę sobie wszystko ogarnąć, bo ostatnio troszkę zaniedbałam bloga...
    No może nie troszkę... bardzo xD

    Idę szukać zaginionych haseł do gier... ;-;
    Jak ja tego nienawidzę...

    ~ Almette

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia