piątek, 29 września 2017

Góry Jora 2

 

Post zawiera spoilery związane z nowym terenem.

Witam Was w dzisiejszym już trzecim poście.
Jak to w każdym roku - w SSO na jesień zostaje dodany nowy teren. W tym roku najprawdopodobniej (czyt. wszystko wskazuje na to, że...) zostaną dodane Góry Jora (obszar za Jodłowym Gajem). Już około dwa miesiące temu (a może nawet i trochę dłużej?) zaczęły pojawiać się tam zmiany, pojawiały się nowe rzeczy. 

Dzisiaj postanowiłam, że pójdę do Gór Jora i zobaczę, co ewentualnie się zmieniło. 
Na samym początku dostrzegłam zmianę.




Więc tak - zmieniło się ukształtowanie terenu. Wcześniej było płasko, teraz są już jakieś pagórki, dołki. Ale to dopiero początek!



Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam zmianę terenu. Jeszcze bardziej zszokował mnie brak wyspy dla koni ):



Widzicie te fioletowe, jakby świecące zabarwienia/pęknięcia skały? Mi to przypomina te magiczne, fioletowe skały na Mrocznym Wzgórzu. Niestety nie pamiętam jakie miały właściwości. Pamiętam jedynie, że były z nimi zadania.










A oto wcześniej poznany lasek:







Kocham to drzewo.^



Ja mam szczerą nadzieję, że w tym korycie będzie płynęła rzeczka.








Pojawiły się tam nowe drzewa, krzaki, lampy, kwiatki, grzybki halucynki i takie tam... Zmieniła się także "mgła". Była o odcieniu fioletu, teraz jest niebieska.

Ale niestety zniknęły (to znaczy ja ich nie widziałam) stamtąd te drzewa:



Myślę, że teren zostanie dodany do gry w listopadzie/grudniu. Do tego czasu na pewno się jeszcze zmieni.


Co myślicie na ten temat?

1 komentarz:

  1. Właśnie szykuję post na bloga o zadaniach fabularnych. Jest wiele nowych plików, np. o Evergray'u, Pandorii, Dark Core... Nawet jest wyścig Katji! Już nie mogę się doczkać. Może Góry Jora również zaatakuje Pandoria? Chodzi mi o te kamienie. Były w zadaniach z Pi i cieniami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia