piątek, 27 kwietnia 2018

Opcja edytowania zdjęć

Cześć!

Przepraszam Was za długą nieobecność. Była ona spowodowana brakiem czasu przez szkołę.

W tę środę miało miejsce dodanie niezwykle przydatnej funkcji. Mowa o panelu edytowania zdjęć. Jest bardzo prosty w użyciu, wystarczy chwilkę nad nim posiedzieć. Za to efekty są świetne. Aby włączyć opcję, należy nacisnąć "O" na klawiaturze lub ikonkę aparatu w prawym górnym rogu. Zdjęcie można oddalać, przybliżać, obracać. Zmienić jasność, nasycenie, kontrast, pole widzenia. Dodać jeden z filtrów lub zmienić porę dnia. Przerobione zdjęcie należy zapisać. Po zapisaniu znajduje się w folderze Star Stable Online Screenshots.

Najczęściej używam filtru Vendela lub Marzec i do tego ustawiam porę dnia na ranek.





Zdecydowanie polecam wybrać się do Sekretnego Kamiennego Kręgu i tam poeksperymentować z edytowaniem zdjęć, efekty są imponujące.







Cieszę się, że możliwość edycji zdjęć bez wychodzenia z gry została dodana. Można uzyskać spektakularne efekty. Przesiedziałam dzisiaj sporo czasu testując tę opcję i przerabiając wiele zdjęć.
Jest bardzo prosta w obsłudze. Mam również nadzieję, że w przyszłości pojawi się trochę więcej filtrów i inne opcje edytowania.
Byłoby fajnie, gdyby można było nagrywać filmiki z takimi filtrami bezpośrednio w grze!

9 komentarzy:

  1. Fajna, no i bardzo przydatna funkcja. Szczególnie dla tych co lubią robić zdjęcia. Pozdrawiam Cię:) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mam zrobić jeśli zdjęcia nie zapisują mi się w żadnym z folderów Star Stable? Ostatnio wróciłam po przerwie do gry, zrobiłam masę zdjęć i żadne się nigdzie nie zapisało :(. Nie jest to wina pamięci w komputerze, ani jakiejś aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam ten sam problem :( Zrobiłam ładną sesje zdjęciową a żadne się nawet nie zapisało

      Usuń
    2. Dokładnie ten sam problem

      Usuń
    3. Mi też się nie zapisują nie wiem o co chodzi :<

      Usuń
  3. UWAGA! WIEM CO ZROBIĆ ŻEBY ZDJĘCIA SIE ZAPISYWAŁY! Pewnie więkrzość z was ma taki program antywirusowy jak Avast. Wystarczy go wyłączć na 10 min i zdjęcia powinny się zapisywać. Mi pomogło więc polecam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia