środa, 12 sierpnia 2015

Sekretne miejsca w SSO! Część 1

Hej <3

Dzisiaj postanowiłam zajrzeć pierwszy raz od kilku miesięcy na Cookie Valley (ciacho).
Jestem na miodku od samego początku powstania tego serwera.
Jakoś tak wymyślałam temat na post. Nic mi nie przychodziło do głowy, ale nagle... wpadłam na pomysł żeby zrobić zdjęcia z tajemniczych miejsc w SSO i wyjaśnić jak tam dojechać. Tych ciekawych miejsc naliczyłam 17, więc post będzie podzielony na cztery części.
W tym poście pokażę pięć miejsc.
Zaczynamy!

18.01.2018
Uwaga! Jako że ten post jest z 2015 roku i zdjęcia w nim były - nie oszukujmy się - niezbyt dobrej jakości, postanowiłam, że je odnowię. Mam w planach odnowę wszystkich postów z sekretnymi lokalizacjami w SSO (oprócz tych z Epony, tak sądzę).

Górski Zagajnik Druida


Opis: Przychodzi tu wielu ludzi zanim wystartują w najwyższym wyścigu Srebrnej Polany.

Na mapie:


Jak dojechać?


Jedziemy do tego miejsca w Jeziorze Valedale (możemy spokojnie jechać np. trasą wyścigu). Przeskakujemy przez wodę i jedziemy w miarę prosto żeby znaleźć wgłębienie w skałach i ten oto zagajnik.

Klif Dynia


Opis: Możesz zobaczyć Wzgórze stracha na Wróble, Arenę Jeździecką, Zamek Srebrnej Polany i Miasteczko Srebrnej Polany. Zza skał wygląda most do Moorland.

Na mapie:


Jak dojechać?


Dojeżdżamy do "ścieżki" skalnej i jedziemy w górę.

Sekretne miejsce przemytników


Opis: Przemytnicy z Doliny Złotych Wzgórz muszą gdzieś trzymać swoje towary, z dala od ręki prawa.

Na mapie:


Jak dojechać?


Znajdujemy przerwę pomiędzy trawą i skałkami, i jedziemy "ścieżką" nad wodą prowadzącą do miejsca przemytników.

Nieudany prezent


Opis: Słaby zapach ryb miesza się ze świeżą wonią leśnej bryzy

Na mapie:


 Jak dojechać?


Wystarczy zsunąć się z klifu Ingun, przy przejściu do Epony.

Stare kamienie runiczne


Opis: G.E.D jest tu od dawna, ale jeszcze niczego w tym miejscu nie znaleźli.

Na mapie:


 Jak dojechać?


Przejeżdżamy przez Obszar Poszukiwań G.E.D Alfa, jedziemy do krzaków i przeskakujemy przez wodę.

To już wszystkie miejsca które chciałam pokazać w dzisiejszym poście. Jutro będzie następny post!
Jakby ktoś miał wątpliwości gdzie jest dane miejsce, albo gdyby nie mógł znaleźć tego miejsca to będę mogła zaprowadzić kogoś do tego miejsca. Nie ma problemu ;)
Mam nadzieję że troszeczkę pomogłam. <3

Dobranoc c:

11 komentarzy:

  1. Dzięki :3 Nie znałam połowy z tych miejsc.
    Dobranoc c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! :3 Pozdrawiam
    Petra Mistnight :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga. Fajny i przydatny post dodałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z tych lokalizacji odkryłam, ale zawsze pomocne. Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tępa i nie umiem dojść :/ Jestem na miodku i mam prośbę, zaprowadzisz mnie tam? Jak coś na fb jestem Aleksandra Czapiewska z czarno białym prof :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za pomoc :) Jbc, w grze nazywam sie Calista Lionhome

    OdpowiedzUsuń
  7. Kłamiesz ! Żadnego klifu dyni nie ma

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne informacje, chociaż gdyby nie mapy to nie trafiłabym nigdzie, mogło to być lepiej opisane, ale jak się spojrzy na mapy to się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie mogę znależc rozwiązanie zadania w sso miejsce pełen serdzeczności ale kiedyś jeszcze wspanialsze??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia