niedziela, 29 listopada 2015

Sekretne miejsca w Eponie! Cz. 3

Cześć!
Dzisiaj wzięłam się za napisanie tego posta (w końcu D: ) Dotyczył on będzie sekretnych lokalizacji w Eponie. 
Mówię od razu, że nie będę pisała jak dojechać do danego miejsca, bo wystarczyłoby znaleźć miejsce na mapie :)

Latarnia Mojżesza

Opis: Każdej nocy latarnia rozświetla mrok, ale nikt nie widział latarnika.
Na mapie:

 Stary Padok Dews

Opis: Należał on do rodziny Dew, która posiadała największe ziemie po wschodniej stronie zbocza. Kiedy rodzina zniknęła, padok popadł w ruinę.

Na mapie:

Kocioł

 Opis: Droga schodzi w dół...

 Na mapie:


Księżycowy Strumień

 Opis: Woda powoli i leniwie w stronę wschodniej Epony, a swój bieg kończy w Lustrzanych Bagnach.

Na mapie:
 Trudno jest mi określić, gdzie tak na prawdę jest Strumień. Ale jest c;

Kemping

Opis:  Mgła uczyniła miejsce niewidzialnym, całkowicie zapomnianym na wiele dni.

Na mapie:

Miłego popołudnia ;D

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Bardzo prawdopodobne jest to, że nigdzie jej nie ma. Przeszukałam całą Eponę, i nigdzie nie było Chlebowej Wyspy.

      Usuń
    2. Ciekawe dlaczego robią takie lokalizacje których w ogóle nie ma ?

      Usuń
    3. Tak samo jak nie ma pewnej lokalizacji (poza Eponą) "Nie wszystko ukryte jest w kościach". Nie wiem jaki jest tego sens, ale może później można będzie gdzieś znaleźć te lokalizacje. No cóż... Nie pozostaje nam nic do roboty, tylko czekanie na jakieś większe aktualizacje, które będą mówić o tych lokalizacjach. Może to związane z głównym wątkiem gry?

      Usuń
    4. Stajni Buttergood, stajni Winterwell, chlebowej wyspy i sekretnych lokalizacji "nie wszystko ukryte jest w kościach" i "dwie antyczne wieże fortowe [...]" nie ma na dostępnym obszarze. Wiem to, bo pytałam Pani Oli, a ona odpowiedziała "wszystkie lokalizacje, o których wspomniałaś nie są na razie dostępne :)"

      Usuń
    5. Ja wiem! Pewnie na tym zamkniętym obszarze, gdzie widać te "wykopywarki ropy" ;D

      Usuń
    6. Ech, te Wykopywarki Ropy to Niedźwiedzia Wyspa i da się tam dostać. Wystarczy pojechać albo murkiem od mostu albo pojechać od tyłu, od morza, pod górkę.

      Usuń
    7. *Niedźwiedzi Przylątek

      Usuń
    8. "nie wszystko ukryte jest w kościach" to "gniazdo ukrytych dinozaurów" (czy jakoś tak) znajduje się na zamkniętych terenach między głuchymi lasami a dud. Udało mi się odblokować lokalizacje bugiem ale nie weszłam za barierę ale z tego co widziałam nic tam nie ma

      Usuń
  2. A mnie zastanawia gdzie jest stajnia buttergood ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam ten kłopot, nie mogę znaleźć: Stajnia Buttergood, Stajnia Winterfall, Chlebowa Wyspa, Księżycowy Strumień,
      Opisy:
      "dwie antyczne wieże po obu stronach przejścia"
      "Możesz zobaczeń Wzgórze stracha na wruble, Arenę jeźdźiecką, Srebrną Polanę, zamek srebrnej Polany, zza skał wygląda most do Moorland"
      czy wiecie gdzie to jest? proszę o pomoc!!!

      Usuń
    2. Księżycowy Strumień wymieniłam w poście powyżej. Spróbuj go znaleźć c; Stajni Buttergood i Winterwell jeszcze nie ma. Chlebowj wyspy też. "Dwie antyczne wieży fortowe po obu stronach tego miejsca"... Tej lokalizacji też prawdopodobnie nie ma. A "Możesz zobaczyć Wzgórze Stracha na wróble, Arenę jeździecką, Srebrną Polanę, Zamek Srebrnej Polany, zza skał wygląda most do Moorland" - to Klif Dynia. http://starstable-alyssalee.blogspot.com/2015/08/sekretne-miejsca-w-sso-czesc-1.html - przeczytaj mój post, tam jest napisane jak dojechać do Klifu Dynia. ;)

      Usuń
  3. dlaczego nie moge dojechac do księzycowego strumienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Można... ja dojechałam. Jest tam taka ,,ścieżka" :).

      Usuń
  4. Lol. Byłam w Eponie na takiej jednej wyspie i pisało "kemping", choć była to zupełnie inna lokalizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie byłaś na takiej wysepce z kamieniem runicznym? Też tam byłam, i zdziwiłam się gdy wyświetliła się nazwa "Kemping"...

      Usuń
    2. Tak, właśnie tam. Przypadek? Nie sądzę :)

      Usuń
    3. I jeszcze jedno: odkryłaś też jaskinię piratów w Eponie?

      Usuń
  5. Ja wiem gdzie jest secret Dwie antyczne iweże fortowe... jest to na filmiku na yt jak dziewczyna weszła za barierę odgradzającą nas od zamku starego króla czy tam drogi,nie pamiętam.Za zawalonym mostem jest ta lokacja jeszcze tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może i tam jest... Czyżby szykują się nowe zadania z Aideen i Jeźdźcami Dusz? Hmm...
      A mogłabyś podać mi link do tego filmiku?

      Usuń
    2. Wejść tam nie jest jakoś trudno bo wyjeżdżasz po górach, a później masz łagodny spadek za zablokowanym wjazdem. Problem w tym że żeby tam wejść nie możesz mieć lokalizacji, czyli trzeba wykonać sztuczne z umieraniem w centrum i zamykaniem pandori, co teraz już tak nie działa. Widziałem też ze przy tej samej sztuczki ktoś dostał się na popioły. A co do chlebowej wyspy, wydaje mi się ze to jest tamten dom przed Jarlahem, co most jest zawalony. Tam przy wyspie padok czy jak to tam było.

      Usuń
    3. Moim zdaniem, Chlebowa Wyspa jednak powinna leżeć gdzieś w Eponie. Ale wydaje mi się, że w ogóle nie ma nigdzie tej wyspy.
      A ten dom przy Jarlaheim z zawalonym mostem o którym mówisz, to Wyspa Złamany Ząb.

      Usuń
    4. Ja chyba wiem gdzie jest chlebowa wyspa ale nie jestem pewna, jak ostatnio robilam ten wyscig co jest w stajniach nowej grani na tej takiej ,,umarlej wyspie'' co sa krzaczki i spruchniale drzewa zauwazylam taka wysepke ale jest tam sie strasznie ciezko dostac pozdro ;)

      Usuń
  6. Ja wiem gdzie jest secret Dwie antyczne iweże fortowe... jest to na filmiku na yt jak dziewczyna weszła za barierę odgradzającą nas od zamku starego króla czy tam drogi,nie pamiętam.Za zawalonym mostem jest ta lokacja jeszcze tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. +Alyssa Swordlee Gdzie są Kopytne wrzosowiska? To też jest troll SSO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jej. Zauważyłam, że SSO dodaje lokalizacje, usuwa je i potem znowu dodaje. Podobnie jest z tą lokalizacją.

      Usuń
  8. +Alyssa Swordlee Gdzie są Kopytne wrzosowiska? To też jest troll SSO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest? ,,Kopytne wrzosowiska"? Jaki jest opis? XD

      Usuń
  9. Jak zwykle się do czegoś przyczepię XD.
    Super, że pokazałaś, gdzie znajduje się Padok Dews, jednak nie jest to sekretna lokalizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocioł nie jest sekretny, są w nim zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po dodaniu Epony w zasadzie mógł być sekretny. Nie każdy mógł wiedzieć, gdzie się znajduje ;)

      Usuń
  11. jednej sekretnej lokalizacji nie wpisałaś
    kotliny strażników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotlina strażników jest tutaj: http://starstable-alyssalee.blogspot.com/2015/11/sekretne-miejsca-w-eponie-cz-1.html ;)

      Usuń
  12. Chlebowa wyspa jest przy nowej grani

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia