wtorek, 5 stycznia 2016

Nowy kod!

Hej! 
Dziś dowiedziałam się o nowym kodzie. Da nam on 100 SC. 
 Kod to:
ДедМороз
Działa normalnie, nie musicie się martwić że jest zapisany w innym języku xD

Jak wpisać kod?
  1. Zaloguj się na swoje konto na stronie SSO 
  2. Przejdź do zakładki "Kod promocyjny"
  3. Skopiuj podany kod, i wklej w rubryczkę
  4. Naciśnij "Potwierdź", i ciesz się Star Coins. :D
Dodałam to zdjęcie zrobione wczoraj, bo nie miałam pomysłu jakie mogłabym wstawić :P 
Dobranoc :P
 

12 komentarzy:

  1. Gdzie znalazłaś ten kod, Aly? :3

    ~ Almette

    OdpowiedzUsuń
  2. Aly coś tam ten kod NIE pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kod znaczy ŚWIĘTYMIKOŁAJ3. I on jest po rosyjsku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten kod był aktywny dwa miesiące temu, i nic dziwnego, że jest teraz nieaktywny. ;)

      Usuń
  5. Noooooo! Ale ja mam kod na 2016 rok! Oto on: SPRINGTIME
    Mi zadziałał więc i wam powiniem pozdrawiam pa Liza Shycloud

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooooo! Ale ja mam kod na 2016 rok! Oto on: SPRINGTIME
    Mi zadziałał więc i wam powiniem pozdrawiam pa Liza Shycloud

    OdpowiedzUsuń
  7. ej wiecie jak zaznaczać ten kod kopiować i wklejać? pls pomużcie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia