poniedziałek, 18 stycznia 2016

Zmiana wyglądu :3

Cześć!
Przepraszam za tak długą nieaktywność. Poprzedni tydzień spędziłam całkowicie nad książkami, trzeba było się uczyć, i poprawiać jakieś oceny na koniec semestru. A Wy macie już ferie? Mi ferie zaczynają się od 1 lutego, więc muszę jeszcze trochę się pomęczyć w tej szkole ;w; 
Ale w weekend spędziłam trochę więcej czasu na SSO. Konkretnie zmieniłam mój wygląd. Sama swojej postaci nie poznaję xD Na początku po zmianie zadawałam sobie pytania "Co ja zrobiłam?!", ale przyzwyczajam się do nowego wyglądu. Od razu sobie dobrałam ubrania i sprzęt :P Jest coraz lepiej xd
Jestem też zadowolona, bo założyłam klub. Klub nazywa się Air Winners (chwała mi że znalazłam taką nazwę xD) Klub ma się dobrze :D
Ale wracając do zmiany wyglądu - moja postać przed (zdjęcie lewe) i po (zdjęcie prawe) zmianie.


Jedyne co się nie zmieniło, to kolor włosów i makijaż. Planowałam zmienić kolor oczu, ale jednak zrezygnowałam. 
Dobranoc :P

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki dobry człowieku :')

      Usuń
    2. A sweterki? Bo ten szary jest cudny a ja głupia szukam i szukam

      Usuń
    3. Oba kupiłam w sklepie w Wiosce Rybackiej (DZW). Naprzeciwko promu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może nie zła, ale ty się do mnie nie odzywasz, co mnie martwi, bo nie wiem dlaczego...

      Usuń
    2. No bo nie mam cię w znajomych :( Też nie wiem dlaczego :(

      Usuń
    3. Nie mogłaś mnie zaprosić?

      Usuń
  3. Hej Aly, mogłabyś mnie dodać do klubu, proszę? /Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, jestem na lasku, i klub też jest na lasku.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ok, ale nie mam star raidera, więc możesz mnie dodać w Moorland lub Forcie Pinta?

      Usuń
  4. Gdzie kupiłaś makijaż? Bo mi piszą, że w Jarlaheim a ja tam u obu fryzjerów sprawdzałam po 1000 razy i nie znalazłam tylko taki z takimi oczami ale usta inne bo na tym jest bardziej taki jakby uśmiech i inny kolor ust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Jarlaheim. W salonie "Heavy Metal Scissors". Ano że jest inny kolor ust , to wydaje mi się, że to tylko sprawa twarzy. Zależy jaką masz twarz. (czyli wygląd twarzy xd) Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale no cóż xD

      Usuń
  5. Gdzie kupiłaś makijaż? Bo mi piszą, że w Jarlaheim a ja tam u obu fryzjerów sprawdzałam po 1000 razy i nie znalazłam tylko taki z takimi oczami ale usta inne bo na tym jest bardziej taki jakby uśmiech i inny kolor ust...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia