środa, 3 lutego 2016

Aktualizacje 03.02.2016 - Łatwiejsze zakupy i puszyste kotki!

Hej!
Dzisiaj jest środa, czyli dzień aktualizacji.
Pierwszymi rzeczami które zostały dodane, są nowe narzędzia w sklepie

Filtruj rzeczy w sklepie według daty dodania! 

Możemy teraz filtrować w sklepie rzeczy według daty. Chciałam wejść do sklepu z odzieżą, ale za każdym razem kiedy próbowałam wejść do sklepu, wyrzucało mnie z gry. :/ 

 Drugą rzeczą jest to, że śnieg stopniał. (nareszcie xD) 

Zostały dodane dziś również puszyste kotki. Kotki są nawet fajne. 


Oczywiście, podoba mi się ten kotek na którego mnie nie stać xD


'Jeśli chcesz kupić kotka od Freji, Twoja reputacja w rodzinie Sunfield musi być na poziomie "Lubiana" (1500 lub więcej punktów reputacji). Możesz wtedy porozmawiać z Freją, która otworzy sklep dla Ciebie.'

 To już wszystko, co zostało dodane w dzisiejszej aktualizacji. Zdaje mi się, że następna aktualizacja będzie bardziej o takiej tematyce Walentynkowej xD
 Miłego dnia :D

3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia