niedziela, 28 lutego 2016

Przeprosiny, zmiany, SSO. O wszystkim!

Dzień dobry!
Przepraszam za tak długą nieobecność. Ostatnio w ogóle nie zaglądam do komputera, rzadziej też wchodzę na SSO. Wiadomo, nauka, dom, szkoła. W SSO staje się już troszkę nudno dla osób które nie mają zadań. Próbuję dotrwać do każdej środy z myślą, że w końcu dodadzą misje na kilka dni (nie na 2 dni, tylko np. na 4-5), to też jest powód. SSO mogłoby zająć się chociaż naprawianiem wielu błędów w grze,zamiast dodawaniu pojedynczych misji... Może Wy nie macie pewnego błędu, ale ja nad nim strasznie ubolewam. Otóż, nie mam najszybszego cwału koni (pisałam o tym kilka razy) Nie mogę normalnie, szybko jeździć. Kiedyś jeździłam normalnie na mistrzostwa, ale teraz nie mam kompletnie nic do roboty. 

Jak pewnie widzicie, tło i nagłówek zostały zmienione. Mam nadzieję, że się Wam podoba :D

W Star Stable zawitał ponownie Raptor, z nową piosenką i pokaz mody. Można przyjść do Jorvik City Plaza, wejść do specjalnej sali na pierwszym piętrze, i obejrzeć pokaz oraz występ Raptora na wybiegu.


Lubię tą salę. Są w niej przyjemne dla oka kolory. Granatowy, szary, fioletowy *.*
 Star Stable Show powraca!
Już 2 marca, będziemy mogli obejrzeć pierwszy odcinek drugiej serii!
W zapowiedzi pojawiła się mała zajawka... Czyżby koń pełniej krwi angielskiej?

 Piękne długie nóżki *.* Koń wygląda jak krzyżówka Shire i Morgana, ale nogi ma cudne xD

To byłoby chyba na tyle... Teraz, postaram się częściej pisać posty. :P



(Psst... Wzięłam się za bloga dlatego, że zatęskniłam za nim, i za Wami :P)

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia