środa, 2 marca 2016

Konie pełnej krwi angielskiej!

Cześć! :D
Do Jorvik zawitały dziś nowe konie pełnej krwi angielskiej. 
Hmm... Mnie one się do końca nie podobają. Przyznam, że kasztanowaty jest bardzo ładny. Nie podoba mi się troszkę ich grafika. Mają ładne chody, ale jednak dostrzegam podobieństwo między ich chodami, a chodami np. morgana. 


Tak sobie dziś pomyślałam, że wejdę na moje bobkowate (XD) konto, i tak zakupię karego anglika. Tak też uczyniłam xD Zrobiłam dzikiego konia, i porobiłam zdjęcia.









Jeśli nie oglądaliście jeszcze drugiej serii Star Stable Show, to koniecznie obejrzyjcie!



Kupujecie nowe 'angliki'? Jeśli tak, to powodzenia w treningu xD 
:***

1 komentarz:

  1. Tylko spróbuj porównać chody morgana do chodów anglika jeszcze raz, a przyjdę do ( twojego ) domu w nocy i zjem ci klawiature xddddddddddd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia