środa, 13 kwietnia 2016

Góra lodowa i zajawki

Hejo! 
Możemy od dziś zwiedzić górę lodową, na której są do kupienia foczki i ubrania. Przyznam, że byłam pierwszy raz na górze lodowej, bo nigdy nie miałam okazji. A to nie miałam Star Rider, a to laptop mi się popsuł xD








 Oprócz tego, w dzisiejszym Star Stable Show była oczywiście zajawka dotycząca nowego terenu. Rozgryzłam, że będzie się nazywał Półwysep Południowego Kopyta (jeśli się nie pomyliłam :P).
W następną środę Mathilda powie nam więcej o tym terenie. Przyznam, że muzyka którą było słychać podczas zajawki, była chyba lepsza od samego terenu xD


W oddali widać SSO-wy Stonehenge xD
SSO-wy Stonehenge 2

Czekam niecierpliwie. ^^ Może 27 kwietnia (środa) teren się pojawi? 

1 komentarz:

  1. Uuu chyba trochę podrasowali ten lodowiec od mojej ostatniej wizyty xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia