środa, 20 kwietnia 2016

Półwysep Południowego Kopyta

Hejka!
Dzisiaj został otworzony nowy teren, co mnie zaskoczyło. Myślałam, że dzisiaj pojawią się jakieś zajawki albo coś podobnego, a jednak nie.
Teren bardzo mi się podoba. Jest przede wszystkim dużo wolnej przestrzeni, dużo traw, mało ludzi i zabudowań. Klimat jest super. Te klify, kamienie, plaże.

 Mówiąc o zadaniach na nowym terenie, to jest ich jednak trochę. Pierwszy dzień, drugi dzień i nasza ukochana reputacja. xD Tak niewiele mi brakuje do 19 poziomu.

 Żeby rozpocząć zadania z nowym terenem, trzeba mieć co najmniej 7 poziom.

 
Moje Stonehenge. ^^










Te myszate (czy siwe jabłkowite?) konie są cudne, mogłabym takie mieć *.*





Jestem zawiedziona tym, że nie ma do szukania gwiazdek. :/ Byłam przygotowana na pospiech i przygotowanie jak najszybciej postu o tym, gdzie są gwiazdki... Tak jak to było z gwiazdkami w Eponie. Ale no cóż. xD 

A Wam podoba się nowy teren? ;D

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nawet w nim nie byłam xddd
    A te konie ... są do kupienia czy zajawka nowej rasy? xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz może gdzię są sekretne lokalizacje : antyczne drzewo, kamienny krąg, kopytne wrzosowiska albo szczęka wieloryba? Szukałam chyba 5 godzin ://///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich szukałam, ale ich po prostu może nie być. Co do Antycznego Drzewa i Kamiennego Kręgu, to sądzę, że to może być "Stonehenge", a drzewo, to to które jest wewnątrz tego kamiennego kręgu. Tylko może jakiś błąd, że nazwy się nie wyświetlają, a może celowe? Chyba, że są to inne lokalizacje. ;)

      Usuń
  3. Ja byłam tam jeden raz ale...
    ... ale po jednym dniu bycia tam jakoś MAGICZNIE zniknęła mi łódka do Kopyta :/ nie wiem czego to jest wina czy gry czy komputera ... Już sama nie wiem :// (Oczywiście jestem SR). Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) :) Łączmy się :) :) Jak znajdziesz pomysł jak to rozwiązać to odpisz mi :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  4. Mi nie znikła byłam już tam dwa razy jeden jednego dnia i drugi drugiego dnia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia