środa, 8 czerwca 2016

Dzikie konie jorveskie i...

Siemka!
Zacznę najpierw pisać o nowych, magicznych koniach, które pojawiły się na wsypie.
Niestety nie mam przyjemności ich teraz kupić... :/ Matilda w Star Stable Show mówiła, że być może kiedyś te konie pojawią się ponownie, podobnie jak góra lodowa. Muszę oszczędzać SC, żeby potem kupić wszystkie trzy. 
Są naprawdę czarujące. Piękne kolory... *.* 


Kosztują 399 Star Coins. Nie są szybsze od normalnych koni, ale są szybsze od kuców. Są dostępne od 1 poziomu i nie trzeba wbijać żadnej reputacji, aby je kupić.
Gdy wyjedzie się z miasteczka, wioski, wsi, koń zmienia swoją maść na kolorową. Jest szczęśliwy! Zatem będąc w miasteczku, koń będzie szary lub biały.


Mam nadzieję, że pojawią się za niedługo, ale za wystarczającą ilość czasu, żebym mogła zebrać tyle SC, ile potrzebuję na zakup trzech koni xD

A Wam podobają się nowe konie? Kupiliście je? :D



!!!
Gdy dziś trenowałam anglika i robiłam wyścig Nowej Grani, przejeżdżając przez Wsypy Zachodzącego Słońca zauważyłam coś, czego się nie spodziewałam...





Drzewa, kamienie, korzenie, krzaki, małe kolumny... 
Korzenie mają swój początek w... wodzie. W zasadzie, to w piasku, ale to taki mały szczegół xD 
Dwie kolumny, w tym jedna złamana, po prostu "zepsuta"

Nowe zadania z fabułą (Aideen, Lisa, Anne, Alex, Linda, Dark Core) nadchodzą! ^^ Nie mogę się doczekać! 
Być może dłuższe prace na serwerach, są związane z nowymi zadaniami, ale nie jestem pewna. 
Można tutaj snuć teorie, co będziemy robić w tych zadaniach. A w zasadzie, to czemuż nie? 
Hmm...

3 komentarze:

  1. Wow!
    Ja obecnie zastanawiam się nad tym co mówił ten Gary od koni, mówił że jest z Jodłowego Wodospadu...Czy to zajawka nowego terenu?

    OdpowiedzUsuń
  2. On coś mówił? Muszę to sprawdzić! Ja myślę, że to będzie w Górach Jora, nie wiem czemu XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Chciałam tylko napisać, żeby jak masz czas to sprawdź pocztę Alyssa :)
    ps. Mam nadzieje że tak bd z tymi zadaniami z fabułą! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia