środa, 15 czerwca 2016

Odnowione Valedale

Hejka!

Dzisiaj zostało odnowione Valedale. Nie jestem zadowolona. Wioska Valedale jest moim SSO-wym "domem" (mam tam stajnię macierzystą) od dłuższego czasu. Nie za bardzo lubię nową grafikę gry. 
Moim zdaniem, Valedale nie jest już takie samo i straciło swój czar, swoją tajemniczość 
Jest mi bardzo szkoda, byłam przyzwyczajona do starej grafiki. 
Jedyne chyba, co mi się podoba to odnowione kępki róż i domek Avalona i Elizabeth










Do Wioski przyjechał również Paddy Pig, od którego można kupić sobie świnkę.





A przy okazji...



Zniknęły kolumny i korzenie z Wysp Zachodzącego Słońca :O Szczerze, to cieszę się, ponieważ korzenie były w tak niefortunnym miejscu i bardzo przeszkadzały w robieniu wyścigu. 

To byłoby na tyle, miłego wieczoru :D

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z twoją opiną Alys, chociaż nie do końca. Zapraszam do mnie :)
    https://starstableonline-smerf.blogspot.com/2016/06/aktualizacje-15062016.html
    Iza Moonweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, zapomniałam... Już myślałam, że może jakieś zadania będą z tymi kolumnami. Ciekawe czy w Kotle też zniknęły...?

      Usuń
    2. Nie, w Kotle nie zniknęły.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia