sobota, 2 lipca 2016

Nowe fryzy nadchodzą!


Cześć!
Przepraszam, że nie pisałam długo, ale ładowarka od laptopa mi się popsuła. Na szczęście, mam już nową. Ale przejdźmy do rzeczy.


Wczoraj albo przedwczoraj (a może nawet wcześniej xd), wiele osób spostrzegło, że ceny koni fryzyjskich zostały obniżone. Kosztowały 990 Star Coins, a teraz kosztują 790 Star Coins. 
Dziś na stronie SSO została opublikowana zajawka nowych koni fryzyjskich!!! ♥
Już od dłuższego czasu chciałam, aby fryzy zostały odnowione, ponieważ jest to moja ulubiona rasa. 

 Zobaczcie tego pięknego Fryzyjczyka!

 Cudo *.* 
Mam nadzieję, że już w grze będą wyglądać o wiele lepiej

Ale tak się zastanawiam, skoro ceny starych fryzów zostały obniżone, to ile będą kosztować nowe... 990 SC? Więcej, mniej? 
Nie mogę się doczekać dodania odnowionych fryzów albo filmiku z większą zajawką

Miłego popołudnia :D

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że będą takie same jak na zjawce. Te oczy O.o <3 I ta moja nadzieja, że jednak może będą tańsze, np. 899 SC XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia