środa, 27 lipca 2016

Nowe maści koni ^^

Hej!

W dzisiejszej aktualizacji zostały dodane nowe maści koni - anglik, shire i AQH *.*
Shire i anglik mi się za bardzo nie podobają. Ale za to Quarter jest piękny <3


Konie można kupić w Nowej Grani. Koń pełnej krwi angielskiej i American Quarter Horse kosztują 890 Star Coins, a Shire 949 Star Coins.

Tak się zastanawiam, czy kupić AQH. Jeszcze wczoraj myślałam sobie "zaoszczędzę sobie SC, będę mieć w przyszłości na nowe konie..." Dzisiaj już chyba myślę inaczej xD Ale wciąż nie mogę się zdecydować czy kupić sobie nowego konia. Doradzicie? ;)

Zostały również dodane nowe ubrania w centrum handlowym.

Targ koni Ferdinanda jest teraz w Forcie Pinta
Jedyne co mnie zastanawia to to, że stare konie Fryzyjskie miały być na targu. Ale jednak ich nie ma. 
Może będą, jak targ będzie w innym miejscu?

Do następnego posta! :*

2 komentarze:

  1. Hej Aly!
    Nominowałam Cię do ,, Trudne Początki,,- Challenge.
    Wejdź do mnie i dowiedz się więcej: http://starstable-agatacathand.blogspot.com/
    Pozdro :) Agata C.

    OdpowiedzUsuń
  2. QUARTER CUDOWNY!
    Szkoda tylko że jak zwykle po zakupie Fryza na nic mnie nie stać ;D
    A propos ubrań, ostatnio nie pojawia się nic nowego, a jak już jest to brzydkie i kompletnie pozbawione bonusów. SSO powinno się nieco bardziej postarać przy tak dużej ilości stałych graczy :/

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia