sobota, 23 lipca 2016

1. rocznica bloga

Hejka!
Mam nadzieję, że dobrze wypoczywacie w te wakacje C:

Post miałam napisać wcześniej, ale niestety nie mogłam. Mój laptop ledwo zipie, a po upadku z łóżka nie ma się najlepiej... 
Ale przejdźmy do sedna. 


Blog ma już rok! ♥
 Pierwszy post zamieściłam 20 lipca 2015. Był to krótki post z powitaniem. 

Podsumowanie
W rok, blog zyskał 27 obserwatorów i 19 000 wyświetleń. 
Dla mnie to naprawdę dużo.

Chciałam bardzo podziękować tym osobom, które często zaglądają na mojego bloga.
 Pisanie postów, a szczególnie tych pomocniczych, było i jest dla mnie przyjemnością. 
Jest mi bardzo miło, że mogę prowadzić tego bloga.


Jeszcze raz Wam dziękuję za ten wspaniały, spędzony czas na tym blogu. Wasze komentarze, opinie, czy cokolwiek innego też tworzą bloga! :D

9 komentarzy:

  1. Winszuję! Ja do pierwszej rocznicy mojego bloga, czyli do października, na pewno nie dobiję 19 000 wyświetleń. Mam ich dopiero 4000!

    Ale i tak życzę Ci dalszych sukcesów, bo naprawdę na nie zasługujesz.

    Pozdrawia Aria C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :D
      Ja Tobie też życzę wielu sukcesów ;)

      Usuń
  2. Supcio!:) Ja też nieduga mam rocznicę i się przygotowuje.
    Tak trzymaj i tak dalej! :) Często wchodzę na Twojego bloga i coraz bardziej się rozwija.

    Pozdrawiam Agata C. (z klb)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie, Northern Aces jeszcze istnieje? Jeśli tak to na jakim serwerze?

    OdpowiedzUsuń
  4. No ejj... Za kilkanaście dni mam rocznicę i ....
    3000 wyświetleń i 3 obserwatorów ;-; Ten miesiąc będzie pracowity XDD
    Motywujesz mnie XDDD

    ~ Almette <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia