środa, 6 lipca 2016

Odświeżone konie fryzyjskie


Cześć!

Już są - nowe, odświeżone fryzy. 
Czy mi się podobają? Nie. Na zdjęciu z zajawki, koń wyglądał lepiej. Wydają mi się dosyć niskie i o wiele jaśniejsze od starych fryzów. Dobijają mnie też te białe przebłyski... I małe szczotki nad kopytami (?)
Fryzy to jedne z moich ulubionych koni i powiem szczerze, że jestem zawiedziona i rozczarowana :/
A Wam podobają się nowe konie?


Ich cena to 990 Star Coins. Można je kupić na Farmie Steva, od 12 poziomu.
Stare fryzy, będzie można kupić za 790 SC na targu Ferdinanda.


Jest jeszcze jedna rzecz z aktualizacji, która mnie zaciekawiła... Mianowicie, sobótkowe szaleństwo będzie trwać do 10 sierpnia. Klub na plaży Fortu Pinta też będzie do 10. A jeśli się nie mylę, to w zeszłym roku Tim był na plaży całe wakacje, ale nie pamiętam. Więc skoro to zniknie 10 sierpnia, to zostaną dodane inne, lepsze zadania? Może z Anne, Alex, Lindą i Lisą? Albo z G.E.D? Ech, zresztą, nie wiem. Tak tylko piszę... Oczywiście mogę się mylić. Ale jakoś tak przyszło mi to na myśl. 
 Myślicie, że może tak faktycznie być?

:D

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia