środa, 30 listopada 2016

Nowe stajnie *.*

Witam ponownie!

Jak już wszyscy wiedzą, zostały dodane nowe stajnie! Jestem naprawdę zachwycona. Są piękne. 
Grafikę mają cudną *.* Tylko się trochę namęczyłam, żeby poustawiać konie i żeby przy odpowiednich koniach były ich prawdziwe imienia na tabliczce na boksie. 
I przestraszyłam się, bo nie było moich dwóch koni - islanda i sport. fryza. Te dwa konie były w ścianie, ale je na szczęście wyciągnęłam xD 
Już prawie wiem, jakie są nowe opcje w stajni i mniej-więcej je "ogarniam" xd






To pomieszczenie jest fajne xd

A Wam podobają się nowe stajnie? :D

2 komentarze:

  1. Pokochałam je. ♡-♡
    A jak weszłaś do tego pomieszczenia, co opisywałaś, że jest fajne? Bo ja nie mogłam. Xd
    PS: Piękny fiord. ;** Jaki to był?
    ~VanA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszłam z konia, nacisnęłam na drzwiczki i BUM xD Drzwi się otworzyły i mogłam tak wejść xD
      No i dziękuję :D Ten fiord ma na imię Braveheart, jeśli o to Ci chodzi xD

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia