piątek, 4 listopada 2016

Wędrujący targ

Hej!

W środowej aktualizacji dodano Wędrujący Targ! :o 
Na tym targu możemy kupić modne ubrania i jedzenie dla koni. Targ będzie pojawiał się co tydzień w innym miejscu


Od następnego tygodnia na kanale SSO pojawią się wieści z gry!


Game Master Ylva ma wieści o wiadomościach...

Zajawka na Instagramie
Kilka godzin temu pojawiło się zdjęcie z nowego terenu. Nie zachwyca mnie ono... Można powiedzieć, że to jest Miasto Jorvik, ale co do tego, to nie jestem pewna. Nie wiem, czy ten "miastowy" teren mi się spodoba. Wolałabym coś w klimacie "dziczy" xD Może nie będzie aż tak źle...
Pozostaje kwestia poruszania się po nowym terenie... Będziemy jeździć tramwajem? :|

Może gdzieś tam będzie Biuro G.E.D, które było pokazane przed otwarciem Epony? (ponad rok temu)

 Więcej szczegółów podamy wkrótce!




A Wy co sądzicie o tej zajawce?

To na razie tyle, miłego wieczoru c;

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sry za spam xD

      Ja zawsze czekałam na jakieś miasto :3
      Ale ,,dziki" teren też by był ciekawy 8)
      Może dodadzą Góry Jora (jako tą ,,dzicz" XDD ), a Miasto Jorvik tak ogólnie ;p

      ~ Almette <3

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia