niedziela, 30 października 2016

Moje przypuszczenia na temat nowego terenu

Witam Was, kochani!

Od kilku dni zastanawiam się, gdzie będzie nowy teren.
Wiele osób mówi, że będzie to za górami Jodłowego Gaju, czyli tam, gdzie jest Jorvik City Plaza (Góry Jora) i miasto Jorvik.
Wiele rzeczy też to potwierdza, bo niektórzy widzieli jakieś góry, drzewa z okien JCP.

Bodajże ze 3 dni temu przyglądałam się rozmowie Pani Oli i innych graczy na globalu, z myślą, że może czegoś wszyscy się dowiemy.

Co wiemy?
Wiemy, że po nowym terenie będziemy "poruszać się w inny sposób". Co to może znaczyć? Na piechotę? xd
Teren zostanie odblokowany (jak przypuszczam) pod koniec listopada.

Pani Ola napisała, żebyśmy poszukały jakiś wskazówek we wrześniowych aktualizacjach.
Więc tak zrobiłam i pospiesznie przeszukałam stronę Star Stable.

28.09.2016
Raptor wykonuje całkowicie nowy utwór Jorvik City!
Raptor wykonuje całkowicie nowy utwór "Jorvik City"!

Czyżby było to Miasto Jorvik? 

Dzikie konie Jorveskie i Gary
 Jakiś czas temu Gary odwiedził Jodłowy Gaj ze swoimi dzikimi końmi. Za niedługo ma wrócić (nie wiem w jakim miejscu on będzie).

Zdjęcie z bloga Amiry Monstergirl
Jodłowy Wodospad leży za górami Jodłowego Gaju. Może to oznaczać, że jeśli nowym terenem będą Góry Jora, to może spotkamy Gary'ego z magicznymi końmi właśnie tam, w Jodłowym Wodospadzie?

...
Gdy płyniemy promem, pokazuje nam się mapka. Widnieją na niej nazwy stajni, etc. i "Miasto Jorvik".
Nałożyłam naszą mapkę Jorvik na tę drugą



Może nie wyszło mi to najlepiej xD Ale wyraźnie widać, że Miasto Jorvik leży poza naszą mapą.
Zawsze myślałam, że Jorvik City Plaza jest w Mieście Jorvik, a z kolei Miasto Jorvik leży za Jodłowym Gajem, jednocześnie będąc na terenie mapy.
Gdy były dodawane jakieś zadania w JCP i otwierałam mapę, żółta kropka pokazująca, że mam zadanie wyświetlała się poza mapą, w zasadzie na niczym, ale to by znaczyło, że w Mieście Jorvik (bo Miasta nie ma na mapie)

Wydaje mi się to dosyć tajemnicze, sama nie wiem czy czegoś nie pokręciłam z tą mapą i z Miastem Jorvik xD Przepraszam, jeśli są jakieś błędy, mogę się po prostu mylić

Wiele wskazuje na to, że nowym terenem będą Góry Jora. Ale nie jestem tego pewna. Myślę, że za niedługo pojawią się jakieś zajawki. Mam nadzieję, że nowy teren będzie fajny. Jedyne, co najbardziej zastanawia, to to, że będziemy się na nim poruszać w inny sposób... O.o

Jeśli macie swoje zdanie na temat tego terenu lub swoje pomysły, podzielcie się w komentarzu ;)

Miłego dnia :D

5 komentarzy:

  1. Jak podeszłam do tego miejsca w JG obok tej ,,kopalni" pojawiła się mgła o.O
    A od dwóch tygodni góra w JCP pojawia mi się codziennie, i co tydzień wygląda inaczej :/ Znalazłam jeszcze kilka innych rzeczy, ale nie mam czasu w tym tygodniu na pisanie postów >.<

    ~ Almette :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz chyba pójdę pooglądać wszystkie filmiki StarStableShow :/
      Może coś zobaczę ;p

      Usuń
    2. Ja nigdy jeszcze nie widziałam żadnej góry z JCP :v xD
      I mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zła, za to że wzięłam zdjęcie z Twojego bloga :P Czuj się częścią tego posta xD

      Usuń
    3. No no, wręcz się cieszę B)
      Będziesz mnie promować xDDD

      ~ Almette <3

      Usuń
  2. Też myślę, że nowy teren to będą Góry Jora... Ale to poruszanie się w inny sposób po terenie jest podejrzane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia