sobota, 22 października 2016

Halloween ^^

Hej! ^^

Długo wyczekiwane Halloween już się pojawiło! ^^ Po kolei przypomnę, co dodano w środę.

Zadania!
Zadania są te same, co w zeszłym roku. (te z tą dziwną dziewczynką i przemytnikami)

https://www.starstable.com/gfx/news/268/forestgirl.jpg

Ubrania na Halloween!
W Moorland znajdziemy sklep z odzieżą na Halloween, zaś w Srebrnej Polanie sklep z maskami.

Cukierek albo psikus w nowym stylu!

Makijaże!
 Fajne, prawda? Mi podoba się ten pierwszy makijaż *.*



Łowienie jabłek!
 Jak co roku możemy wyławiać jabłka z wody.



Szukanie zagubionych duchów!
 Najlepsze (wg mnie :P) zostawiłam na koniec.
Szukanie duchów było naprawdę fajną zabawą ^^ Mam zrobioną mapkę z tym, gdzie znajdują się duchy. Obiecuję ją wstawić za kilka chwil! ;)


Skompletowany strój z prezentów od duchów:


Galopujący Thompson...
 O co chodzi? 
Legenda Galopującego Thompson jest dobrze znana w całym Jorvik i straszyła zarówno dzieci, jak i dorosłych w każde Halloween, przez wiele lat. Różne wersje moją o tym, że Galopujący Thompson pojawia się na wyspie o tej porze roku, ale nikt tak naprawdę nie zna prawdy...

Wiersze i opowiadania o Thompsonie znajdują się wszędzie. Przerażające historie straszną wyspiarzy i ich koni. Ale to przecież tylko wymyślone historie, prawda?



Prawda?

Jak to przeczytałam, to aż mi się zimno zrobiło xD
Ale od początku...
Thompson rzekomo pojawia się co godzinę w jednym z pewnych miejsc. Ja go jeszcze nie spotkałam, a bardzo bym chciała, bo jestem ciekawa. Znalazłam rozpiskę godzin i miejsc, w których się pojawia, byłam w nich o danej godzinie, ale nic nie widziałam. Widziałam jedynie innych graczy, którzy jeżdżą po terenie i również szukają Tomka. Tak, Tomka xD

Na razie to tyle, do następnego posta :*

Ta koszulka jest super! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia