piątek, 7 października 2016

5. urodziny Star Stable!

Cześć!

Przepraszam, że nie napisałam tego posta o urodzinach SSO, ale nie mogłam robić screenów, co było dla mnie ogromnym problemem. Teraz już jakoś mogę, ale i tak się z tym męczę. Mam nadzieję, że ten błąd zostanie naprawiony. 
Irytuje mnie również kursor, który się zmienił (wygląda inaczej), a do tego strasznie się muli i chodzi niepłynnie. Aggrrh >.< 

Ale wracając do tematu posta, Star Stable obchodzi 5. urodziny! ^^
Podążajmy szlakiem urodzinowych quizów! 



Codziennie możemy podążać szlakiem urodzinowego quizu. Jeździmy od tabliczki do tabliczki, odpowiadając na pytania. Gdy nie odpowiemy prawidłowo na pytania, możemy powrócić na szlak następnego dnia, wtedy dostajemy coś jako nagrodę pocieszenia. Jeśli odpowiemy poprawnie na wszystkie pytania, szlak znika, a my dostajemy nagrodę, w postaci sprzętu bądź ubrań.

Szlaki quizów znajdziemy w: 
Moorland (porozmawiaj z Jenną)
Fort Pinta (porozmawiaj z Jamesem)
Księżycowy Sierp (porozmawiaj z Pamelą’ Moonriver)
Valedale (porozmawiaj z Claire)
Zielona Dolina (porozmawiaj z Panią Pike)
Jodłowy Gaj (porozmawiaj z Felicity)
Las Złotych Liści (porozmawiaj z Emmą)

Tort w Jodłowym Gaju

Strój urodzinowy

Pomysł z quizem jest naprawdę fajny, ale na wiele pytań nie znałam odpowiedzi i szukałam w internetach xD

Branoc xD :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia