piątek, 17 lutego 2017

Tajemnicze i urokliwe Jorvik #3

Witam ponownie! ♥

Otóż, w zeszłym roku (dokładniej w październiku) zaczęłam pewną serię - "Tajemnicze i urokliwe Jorvik".
Teraz wreszcie mogę ją kontynuować! (jej!)
Zrealizowałam już 2 części, w których pokazuję - różową mgłę w SSO i jakby to ująć... zaciemnienie? Noc? Hmm...Pozostało mi pokazać zdjęcia z deszczem. 
Zrobiłam ich mniej niż gdy robiłam do innych części. Dzisiaj próbowałam robić tego buga, ale nie udało mi się D: 

Zaczynajmy!








Nie wiem, czy jest to ostatni post. Być może coś wymyślę, aby kontynuować tę serię. Na razie nie mam pomysłu. Może Wy macie jakieś pomysły? :D

2 komentarze:

  1. jak robisz zdjecia na cały ekran bez widocznej postaci? z góry dziękuje za odpowiedz, bo jest mi to pilnie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam buga. Na Youtubie można znaleźć, jak go zrobić. Można wpisać np. "Lighting Bug SSO".

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia