poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Beginner Challenge

Witajcie!

Zostałam nominowana do Beginner Challenge stworzonego przez Anastasię Strawberryleaf. Nominowała mnie Klara Winterdaughter

Zadanie polega na stworzeniu kompletu z ubrań i sprzętu otrzymanego z zadań, kodów i innych prezentów. Po przygotowaniu się wsiadamy na naszego Jorvika Gorącokrwistego i wybieramy się w obszar dostępny dla graczów bez Star Rider na małą sesję zdjęciową. Po więcej informacji wejdźcie na bloga Anastasii.

Nie czekając wybrałam się do mojej stajni. Podeszłam do szafy i zabrałam się do kompletowania stroju.
Jak wyszło?



Strój dla postaci:
Czapka - Prezenty Świąteczne
T-shirt - Zadania z Apokaliptycznym Slalomem
Spodnie - Festiwal Szczęścia
Buty - Zawody geocatchingu w Jodłowym Gaju

Wyposażenie dla konia:
 Ogłowie - Wielkanocne ogłowie
Czaprak - Halloweenowy Czaprak
Siodło - Wielkanocne Siodło

Ja nominuję:
Amirę Monstergirl
Powodzenia!

Miłego dnia ;)

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia