sobota, 21 października 2017

Pomoc druidom - DZIEŃ 1

Witajcie!

W środę zostały dodane zadania fabularne. Czyli jednak włosy Ylvy mówią prawdę :D
Zadania były wciągające i skończyły się w najmniej przeze mnie oczekiwanym momencie. 


Spoilery


Spotykamy się z Lindą, Lisą i Alex koło domu Avalona w Valedale. Rozmawiamy pokrótce o wcześniejszych wydarzeniach i Frippie. Postanawiamy pojechać do Sekretnego Kamiennego Kręgu i sprawdzić, jak się ma. W kręgu zastajemy druida, który mówi, że Fripp znajduje się na dole, w jego tajemniczym biurze z Elizabeth. Biuro Frippa jest bardzo ładne. Najbardziej zafascynował mnie sufit z niebem, gwiazdami, gwiazdozbiorami i planetami. W biurze znajduje się wiele półek z różnorodnymi książkami. Rozmawiamy z Jeźdźcami Dusz i Elizabeth o stanie Frippa. Potem rozglądamy się po biurze, szukając książek. Znajdujemy Kodeks Pandorii. Mówimy innym o znalezisku. Linda tłumaczy co nieco o księdze. Następnie nagle w biurze pojawia się wiewiórka, którą mamy za zadanie złapać. Pojawia się również Szpiegmistrz, który mówi o przybyciu Evergraya do Nowej Grani. Po zastanowieniu z Lisą ruszamy w kierunku Nowej Grani na "randkę" z druidem.
Po przybyciu do Nowej Grani potykamy się z Evergrayem i... Avalonem. Evergray kłóci się z Avalonem o to, że ten ściągnął go tutaj, przerywając ważne badania, z powodu "błahostek" związanych z Jeźdźcami Dusz. Potem Avalon przyznaje się, że Evergray jest jego bratem. Po rozmowie udajemy się do doków promowych, aby zabrać stamtąd rzeczy Evergraya. Następnie jedziemy na Wschodnie Zbocze. Przybywamy na miejsce i rozmawiamy. Lisa pyta Evergraya, czemu został wygnany. Ten odpowiada, za "zadawanie zbyt wielu pytań". Potem wybieramy się do Doliny Pięciu Koni. Starshine dostrzega coś bardzo podobnego w statuach koni. Są bardzo podobne do koni Jeźdźców Dusz. Jedna ze statu rozpoznała Starshine'a. Zaświeciła się na różowo. Wracamy z powrotem do pozostałych. Evergray powiedział, że wszystko wyjaśni. Odczytał wyrytą przepowiednię na tabliczce. W przepowiedni chodzi o to, że cztery konie Jeźdźców Dusz otworzą bramę (do Pandorii. Bramę wybudowali pandorianie na powrót Aideen), a piąty wskaże drogę. Czy nasz koń jest tym piątym koniem?
Niestety nie możemy dostać się do Pandorii przez "bramę". Evergray mówi nam o granicach między naszym światem a światem Pandorii i o tym, że ciągle coś przenika w tę lub w drugą stronę. Druid ma w posiadaniu Niebiański Kompas, z którego pomocą można odnaleźć niestabilne granice do Pandorii.
Potem do Lisy dzwoni telefon, i wybieramy się razem z nią do Zajazdu Pod Wilkiem. Spotykamy tam resztę Jeźdźców Dusz. Rozmawiamy o losie Anne. Nagle zza muru widać... drona? Przy dornie była kamera z logo Dark Core. Cały czas byliśmy podsłuchiwani i nie byliśmy tego świadomi. Dark Core dowiedziało się, że wiemy o bramie do Pandorii. Potem wracamy do Evergraya. Oblicza on miejsce wystąpienie przejścia do Pandorii. Następnie jedziemy z nim do Lustrzanych Bagien, gdzie, jak wyliczył, taka wyrwa może być. Znajdujemy szczelinę, która za kilka chwil się otworzy. Gdy się otworzyła, ruszamy do portalu, który prowadzi do Pandorii. Po dostaniu się do różowej krainy, szukamy rudy pandorium, z której udałoby się utworzyć zwornik. Po znalezieniu wracamy z powrotem do portalu i wracamy do Lustrzanych Bagien. Przed dostarczeniem pandorium do Skarbca Kamieniarza, Evergray prosi, abyśmy pojechały z nim do Moorland, aby mógł spotkać się ze swoim przyjacielem.
Tutaj zadania na pierwszy dzień się kończą.















Ta wypowiedź Evergraya wydaje mi się dosyć tajemnicza...


Gdy Avalon dokładnie nas przedstawia, Evergray zdaje się czegoś nam nie mówić, od razu potem zmienia temat. Mam nadzieję, że na ten temat dowiemy się później nieco więcej.


























Muszę przyznać, że zakochałam się w postaci Evergraya! Uwielbiam też wygląd biura Frippa.
Nie mogę się doczekać kolejnej dawki zadań z fabuły :D

11 komentarzy:

  1. lisa każe mi jechac do Epony, jak mam dojechać skoro nie mam jej odblokowanej? proszę pomóżcie :cc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem :((

      Usuń
    2. trzeba chyba zrobić zadania zeby odblokowac epone albo wbijac repke

      Usuń
  2. Ale jest 1 problem bo mam 15 poziom a lisa każe mi jechać do epony a nie mam jej odblokowanej i tego sso nie przemyślało a zadaniami pobocznymi jest ciężko wbijać poziom a brakuje mi jeszcze 66700

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z wejsciem mam 18 lvl a nie moge wejsc do epony a mam tylko zadanie randka w nowej grani i teraz co mam zrobic a repke gdzie wbijac bo wbilam w stajni jorvik popularna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jechac do nowej grani ale nie mam jej odblokowanej :( a zrobiłam zadanie z hermanem, letnim domkiem i DUD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jechac do nowej grani ale nie mam jej odblokowanej :( a zrobiłam zadanie z hermanem, letnim domkiem i DUD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jechac do nowej grani ale nie mam jej odblokowanej :( a zrobiłam zadanie z hermanem, letnim domkiem i DUD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy jeszcze aktualne, ale musisz zdobyć reputacje lepszą w stajni jorvik i pojawi ci sie zadanie u takiego goscia ktory stoi na wybiegu jakby. mam nadzieje ze pomoze

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia