niedziela, 8 października 2017

Zmiany na miniaturce mapy i zamarzające rośliny

Witajcie.

Zmiany na miniaturce mapy

Dzisiaj robiąc zadania związane z targiem, zauważyłam, że na miniaturce mapy widnieje coś innego niż zazwyczaj. Już tłumaczę. 
Znajdując się "na krańcu" mapy, kiedyś było widać takie kreski:


 Jak jest teraz?


Zamiast owych kresek widać kawałek mapy - zablokowanego terenu. Nie mam wątpliwości, że to jest ta część mapy:


Myślę, że to po prostu błąd z tym wyświetlaniem się terenu Gór Jora na krańcach mapy, ale różnie to może być.



Co do tych skrawków - nie jestem pewna. Bardziej mi to wygląda na teren na północy (ten na samej górze naszej mapy Jorvik). W sumie, to jest ten teren. 


Jadąc dalej plażą Południowego Kopyta, wjechałam w mgłę, której wcześniej tam nie było.



Dokładnie taka sama mgła jest teraz wokół Antycznego drzewa:


Nie wiem co o tym myśleć. Może to, tak jak wcześniej pisałam, zwykły błąd? A może czeka nas jakaś nowa, zaktualizowana mapa? A może jest to celowy zabieg?

Zamarznięte rośliny i uschnięte kwiatki

Jak można zauważyć - różne rośliny są po prostu zamarznięte. Tylko dlaczego? Oznaka zbliżającej się zimy czy błąd?




Niebieskie kwiatki na Wyspie Padok przekwitły (albo uschły, nie wiem).


A były takie ładne... Jesień się zbliża?

Jakie macie zdanie na ten temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia