poniedziałek, 19 lutego 2018

Crimsonwhisper

Hej.

16 lutego kupiłam nowego wierzchowca - karego konia lipicańskiego. Już jakiś czas chciałam go kupić, ale nie byłam jakoś zdecydowana. Podjęłam ostateczną decyzję i tak oto Crimsonwhisper (przyznam, że miałam ogromne wątpliwości co do imienia. Chyba je zmienię.) zawitał w mojej stajni i powiększył końską rodzinkę. 



Cieszę się, że go kupiłam. Bardzo ładnie się prezentuje. Jedynie co mi przeszkadza, to wygląd jego pyska (patrząc na wprost). Z profilu (z boku) wygląda po prostu świetnie. Nie podoba mi się również jakieś takie zarzucanie ogonem podczas cwału, co wygląda dosyć śmiesznie XD
W każdym razie, nie żałuję zakupu i jestem zadowolona :D Z chęcią kupiłabym siwo-jabłkowitego lipicana. Zdecydowanie polecam!

3 komentarze:


  1. Przepraszam za mój zły polski. Zastanawiam się, jak uzyskać dostęp do swojego bloga? Mój zatrzymuje się po tytule. Bardzo podoba mi się twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Could you please write in english? I will understand. :D

      Usuń
  2. "Podjęłam ostateczną decyzję i tak oto Crimsonwhisper (przyznam, że miałam ogromne wątpliwości co do imienia. Chyba je zmienię.)" nie wierzę w Ciebie hahahaha XDD

    ~Twoja Wierna Sav XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia