sobota, 3 lutego 2018

Nowy początek dla Dundull

Hejka!

Po zamieszaniu w Dundull z G.E.D Rania Varanger próbuje przywrócić sprawiedliwość. Rania chce, aby w miasteczku zaszły zmiany. W związku z tym postanawia, aby radny Skoll został usunięty ze swojego stanowiska, ponieważ był zamieszany w sprawy z G.E.D. Idealnym kandydatem na radnego jest mama Rani - Sigry Varanger. 

Spotykamy się z Ranią przy jej domu. Postanawia zebrać podpisy od mieszkańców miasteczka, aby jej mama została radną. Po dostarczeniu podpisów do odpowiedniej osoby Sigry zostaje wpisana na listę kandydatów. Następnie przygotowuje się do przemowy przed mieszkańcami Dundull, aby zachęcić ich do głosowania w wyborach na nią. Zadania kończą się na tym, że Sigry idzie wypocząć przed następnym dniem - dniem przemowy.



SSO dodało w środę do gry skróty klawiszowe, które są bardzo pomocne i przydatne.

 X = zejdź z konia (po jego zatrzymaniu).
  F1 = ukryj interfejs.
  G = otwórz okno klubu jeździeckiego.
  ESC = zamknij wszystkie otwarte okna.
  P = postaw zwierzątko na ziemi / umieść zwierzątko w torbie na siodło.

 Zdecydowanie ukrycie interfejsu użytkownika za pomocą F1 lubię najbardziej. Nie muszę teraz ciągle wchodzić w ustawienia, aby wyłączyć interfejs. Przydatne jest również schodzenie z konia naciskając X.
Cały spis skrótów klawiszowych możemy znaleźć w menu głównym w zakładce "Sterowanie"

Zmieniły się również konie w stajniach:


W każdej stajni znajdują się teraz konie charakterystyczne dla danego obszaru. 

Poza tym, zauważyliście, że konie północno-szwedzkie zniknęły ze swoich miejsc do kupienia w Valedale i pojawią się na targu koni? Wiele osób podejrzewa, że zostaną dodane nowe modele tych koni.

To byłoby na tyle, miłego popołudnia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia