czwartek, 19 lipca 2018

Concorde!

Witam!

Czy w tym tygodniu uda nam się uwolnić Concorde'a z rąk Wspaniałego Ydrisa?


Dalsza część posta zawiera spoilery dotyczące wczorajszych zadań z aktualizacji. 


Zadania zaczynamy w komnacie Frippa. Ustalamy, że potrzebny nam jest zegar, który pozbawiłby Ydrisa mocy. W tej sprawie jedziemy do Miasteczka Srebrnej Polany, w odwiedziny do Big Bonny. Zegarmistrz mówi, że skonstruuje dla nas zegar - potrzebujemy tylko paru części. Znajdujemy elementy potrzebne do budowy zegara w okolicach miasteczka. Wracamy do domku Big Bonny, która tworzy Zegar Kosmiczny. Wybieramy się do cyrku. Zegar osłabia nierzeczywistość Ydrisa, więc udaje nam się wejść do namiotu. Od razu po wejściu czarownik odczuwa obecność zegara. Mówi, że zatańczymy i wyczarowuje czarne stworki. Naszym zadaniem jest dogonienie Ydrisa i pozbycie się jego mocy. Pandorianin tego nie wytrzymuje i się poddaje. Nagle w namiocie robi się niesamowicie różowo i pojawiają się macki Garnoka. Moja rzeczywistość została rozdarta. Garnok wyczuwa lukę. Teraz pochłonie oba nasze światy. Musimy wyłączyć Zegar Kosmiczny. Po wyłączeniu go Ydris odzyskuje swoje moce i pozbywa się Garnoka. Rozmawiamy z nim, a ten mówi, że nie chce latającego źrebaka, jest zbyt egoistyczny i chce być ciągle w centrum uwagi. Uwalnia Concorde'a. Ydris daje nam pięciolistną koniczynę, na szczęście. Opuszczamy cyrk. Jedziemy na padok Valedale, by zobaczyć się z Rhiannon i małym Concordem. Po rozmowie kierujemy się do komnaty Frippa porozmawiać z Elizabeth. Wkrótce Jeźdźcy Duszy się odrodzą.




1 komentarz:

  1. Niezwykłe ja nie miałam jak się dowiedzieć jak się to skończyło bo nie mam lvl a jestem osobą która takie ciekawostki :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia