sobota, 23 listopada 2019

Gdzie znikła Aly?

Witam!

Dawno na blogu nic się nie pojawiło. Ostatni wpis jest z kwietnia bieżącego roku. W dzisiejszym poście chciałabym wyjaśnić, dlaczego tak nagle zniknęłam. Już od dłuższego czasu myślałam o napisaniu, co się ze mną stało.

Pierwszą kwestią, którą chciałabym poruszyć, to zdecydowanie szkoła. Zaczął się dla mnie trudny okres kartkówek, sprawdzianów i zaliczeń. Pewnie macie tak samo, prawda? Oczywiście przez to, że mam tyle do zrobienia, brakuje mi czasu. Naukę w tym momencie stawiam na pierwszym miejscu - jest moim priorytetem. Jeśli już mam wolną chwilę, spędzam ją w inny sposób, aniżeli na pisaniu postów.
Po drugie, jeśli mam być z Wami kompletnie szczera, to pisanie postów nie przynosi mi takiej satysfakcji i radości jak kiedyś. Jednak podczas pisania tej wypowiedzi, zorientowałam się, że naprawdę mi tego brakowało, ale nie byłam tego świadoma. Od zawsze lubiłam pisać, czy to posty na blogu, czy szkolne wypracowania, czy różne opowiadania. 

Trzecią rzeczą jest samo Star Stable - zaglądam tam może raz na tydzień, dwa. Oczywiście śledzę w miarę na bieżąco, co dzieje się w grze, to znaczy jakieś zajawki, wydarzenia, nowe misje i funkcje. Gdy pojawia się 'ciekawa' aktualizacja (na przykład ta przyszłotygodniowa z nowym terenem i Jeźdźcami Duszy) loguję się do gry z przyjemnością. 
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie, co dalej będzie się tutaj dziać. Czy wrócę do regularnego pisania postów? Prawdopodobnie nie. Od czasu do czasu mogę zamieścić tu teorie, zajawki, spekulacje - coś, co jest rzeczywiście ekscytujące. W każdym razie będą to wpisy na wzór postów, które możecie zauważyć pod napisem "Polecane posty" po prawej stronie. Mogą pojawić się też posty pomocnicze - na przykład sekretne lokalizacje, nowe gwiazdki, ponieważ opracowywanie takich postów było dla mnie najprzyjemniejsze. Również sesje fotograficzne są ciekawe.

Na tę chwilę, to wszystko, co chciałam przekazać. Chciałam wyjaśnić, dlaczego zapanowała tutaj taka pustka. Ogólnie, wiele autorów wielu blogów tak po prostu znika. Przyczyny mogą być różne - od obowiązków i braku chęci do pisania postów, do kwestii tego, że nasza gra bardzo się zmienia.

W każdym razie, chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego i do zobaczenia w przyszłości!


3 komentarze:

  1. Mój blog też lekko "umarł". Miałam wrócić do pisania od wakacji, ale jakoś nie mogę znaleźć ani chwili. A tak poza tym, na jakim serwerze teraz grasz? Strasznie dawno cię nie widziałam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że brak czasu to główny powód tego, że autorzy przestają na swoich blogach zamieszczać posty.
      Ja Ciebie też dawno nie widziałam. Niezmiennie gram na serwerze Thunder River, a Ty? :D

      Usuń
    2. Siedzę ostatnio na Sunbeam Meadow, miałam plan, żeby założyć klub, ale zdecydowanie nie mam na to czasu. Wbijaj czasem, haha ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia