środa, 26 sierpnia 2015

Aktualizcje 26.08.2015 - Piękne, nowe Morgany!

Hej!
Ja ciągle nie mam dostępu do SSO ;-; Napisałam na support, ale nikt nie odpisuje... Może dziś po aktualizacjach uda mi się wejść na SSO.Wczoraj odinstalowałam SSO i znowu zainstalowałam, ale nie chce się instalować, bo Mb ubywa.(czyli że jak jest 2.35 Mb to nie instaluje się dalej, tylko jest 1.60 Mb, te Mb ubywają ;-; )

Nowe wyposażenie dla koni
Sklep z wyposażeniem w Jorvik City Plaza przygotował masę nowego, słodkiego sprzętu. Może chcesz sprawić swojemu pupilowi nową stylówkę?

Całkowicie nowe Morgany!
Trzy nowe maści Morganów pojawiły się w Jorvik! 790 Star Coins i jeden z najpiękniejszych koni w SSO może znaleźć się w Twojej stajni. Pojedź do Jodłowego Gaju i sprawdź nowych członków rodziny Morganów.

Jeszcze więcej Morganów!
Jeszcze więcej Morganów!

Targ koni
Eddie i Ferdinand będą zachwyceni widząc Cię na targu w Forcie Pinta. Zajrzyj i przywitaj się ze starymi przyjaciółmi...

Plażowa impreza w sierpniu
To Twoja ostatnia szansa na spędzenie czasu z Timem. Nadszedł czas na najbardziej epickie zakończenie wakacji na Plaży Fortu Pinta w tym roku!

Podobają Wam się nowe morgany? Mi podoba się kary i ten brudnokasztanowaty (chyba brudnokasztanowaty, ale nie jestem pewna czy to ta maść xD)

/Alyss :[

3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia