niedziela, 16 sierpnia 2015

Sekretne miejsca w SSO!Część 4 (ostatnia)

Cześć :D
Od razu przepraszam za to że wczoraj nie napisałam posta.Jakoś nie mogłam znaleźć czasu.

To ostatnia część.Po tej serii postów, będę musiała wymyślić inną serię, co nie jest proste xD Mam wyobraźnię, ale jak mi coś potrzebne to nie mogę tego znaleźć i wymyślić xD

Zaczynamy!

Przytulne Miejsce Piknikowe


Opis: 
Niedaleko stąd można usłyszeć odgłosy kuźni.

 Na mapie:

Jak dojechać?

Jedziemy za kuźnię, i podjeżdżamy pod górkę.

Wysypisko Śmieci w Polach Everwind


Opis: 
Może to robotnicy z Północnej Przełęczy wyrzucali ich śmieci na drodze do Miasteczka Srebrnej Polany?

Na mapie:

Jak dojechać? 


Tutaj nie powinno być wątpliwości :) Widać na obrazku.

Pradawne drzewo


Opis: 
To pradawne drzewo jest ostatnią pozostałością po ogromnym lesie, który kiedyś znajdował się na tym obszarze.

Na mapie:

Jak dojechać?
Nie dodaję obrazka, ponieważ wystarczy znaleźć miejsce na mapie ;)

Sad Jabłkowy

  
Na mapie:

Jak dojechać?
Tutaj też myślę że nie powinno być wątpliwości c: Wystarczy znaleźć miejsce na mapie ;D


To ostatnie cztery miejsca, które chciałam Wam pokazać i ułatwić znalezienie ich.
Mam nadzieję że pomogłam c:
Do następnego posta :*

1 komentarz:

  1. Jej! Ja Takie Rzeczy naprawdę lubię! Tylko, że sama nie potrafię zrobić .-. ~ Hilda/ Hildzia ArchBaker x'D :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia