sobota, 22 sierpnia 2015

Piękne zdjęcia ♥

Cześć!
Ech...SSO mi nie działa, konkretnie aktualizacje nie chcą mi się ładować...Napisałam do supportu, ale odpowiedź dostanę pewnie w poniedziałek, bo jest weekend.Tak strasznie mi się nudzi...

Dziś przygotowałam krótki post.

Którejś nocy, siedziałam na SSO.Było pięknie, gwiazdy, cisza, spokój...
Zawsze jak siedzę w nocy na SSO, to jadę do Doliny Złotych Wzgórz.Jakoś mnie tknęło, i pojechałam na Wzgórze Stracha na Wróble.
Tam było jeszcze piękniej <3




Prawda że pięknie? xd

Podczas spotkania klubowego, grałyśmy w chowanego w Zielonej Dolinie.Ja szukałam sobie kryjówki na obrzeżach lasu.I znalazłam, z pięknymi widokami <3



Mi się tam bardzo podoba. c:

To już koniec tego posta.Nie wiedziałam o czym napisać, ale wpadło mi do głowy to.

~ Alys ;>

2 komentarze:

  1. Super te zdjęcia z nocnych wycieczek! ;) Tęsknimy za tb w klubie. Cora nie ma SR, Gill dziś nie będzie, a ja dostaje załamania psychicznego na rajdach. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napisałam z tym do supportu, i co 5 min sprawdzam skrzynkę pocztową czy odpowiedź przypadkiem nieprzyszła...
      Ja ... muszę wrócić!
      Chciałbym zobaczyć ten lodowiec w GHV, i kupić fokę, bo jakiś czas temu ten lodowiec z foczkami był przy Zapomnianych Polach, ale ja nie mogłam do niego jechać bo nie miałam SR ;-;
      Jak to odpowiedź nie przyjdzie dziś albo jutro i nie będę miała SSO do środy to nie wiem co zrobię .-.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia