piątek, 2 czerwca 2017

Nowe gwiazdki!

-chwilka przedłużenia-
 Tak w ogóle, to za niedługo na blogu będzie 40 tysięcy wyświetleń. (na chwilę obecną jest ok. 39600 wyświetleń). Pomyślałam sobie, że napiszę ileś tam faktów o sobie xD Po prostu, abyście się nieco więcej o mnie dowiedzieli. Jeśli będzie 40000 wyświetleń, zrobię taki właśnie post. Tylko ile tych faktów mam napisać? :D

A teraz, tak jak mówiłam - oto lista z nowymi gwiazdkami dodanymi do gry! :D
Zaczynamy!

Zapomniane Pola


Lokalizacja: X: 120, Y: 219

4 osoby muszą stanąć przy kamieniach, aby je aktywować. Gdy spełni się ten warunek, na głazie pokaże się gwiazdka.



Jorvik City Plaza


Lokalizacja: X: 2, Y: 2
Gwiazda znajduje się na najwyższym piętrze, na prawo od ruchomych schodów, w takiej rurze (?).

Plac Aideen


Klikamy na konia.


Po chwili możemy zebrać gwiazdę, która wyląduje na ziemi.
Lokalizacja: X: 6, Y: 4

Upadek Gubernatora


Lokalizacja: X: 2, Y: 7
Za śmietnikiem, w ślepym zaułku naprzeciwko biura Star Stable.


Kod, który trzeba wpisać to 1085.



Lokalizacja: X: 0, Y: 2

 Molo 13


Trzeba popchnąć tego strażnika i zgarnąć klucz. (Klucz wyświetli się jako mała, biała kropka za strażnikiem)



Następnie idziemy na koniec, do konstrukcji. Za pomocą klucza otwieramy bramkę.


 Lokalizacja: X: 8, Y: 16

Półwysep Południowego Kopyta


Lokalizacja: X: 159, Y: 379 


Lokalizacja: X: 202, Y: 251
Należy zeskoczyć z klifu na skałę, na której znajduje się gwiazdka.


Należy nacisnąć runę na kamieniu.


Potem gonimy za gwiazdką.


Na końcu i tak musimy wrócić do miejsca, w którym zaczęliśmy.
Lokalizacja: X: 244, Y: 377


Lokalizacja: X: 274, Y: 352
Niedaleko farmy.


Lokalizacja: X: 287, Y: 393
Należy skoczyć, aby złapać tę gwiazdkę. 


Lokalizacja: X: 291, Y: 393
Gwiazdka jest za latarnią.


Lokalizacja: X: 282, Y: 371 

 Mam nadzieję, że pomogłam :D
Miłego wieczoru :D 

5 komentarzy:

  1. Dzięki tobie wreszcie znalazłam te gwiazdki (nomm... oczywiście została mi tylko ta na Zapomnianych Polach xD) :) Moim zdaniem SSO miało dobry pomysł z tymi gwiazdkami 🌟
    Agata Cathand ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi nie działa plac aideen

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne thx ♥
    Dashia Dogforce
    Serwer : Emerlad forest ( mozna zapraszać ! ♥ )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia