piątek, 16 czerwca 2017

Spirit jako mój koń!

Hej! :D

Wczoraj wbiłam podziwianą u Mustanga ^^ Na początku nie byłam zdecydowana, czy kupić jabłko Miradero i dać je Mustangowi. Ale ankieta na blogu rozwiała moje wątpliwości i zdecydowałam się na zakup jabłka.
Co najważniejsze to to, że nie żałuję! Od razu byłam bardzo zadowolona, że już posiadam Mustanga w mojej stajni. Wsiadłam na niego i wybrałam się do Półwysep Południowego Kopyta zrobić sesję zdjęciową.
Oczywiście gdy chciałam dać jabłko Mustangowi, zmieniłam język gry na angielski. Dlaczego? Po to, aby koń miał na imię Spirit, a nie Mustang.

Jak to wyglądało?




Gratulacje! Spirit jest od teraz twoim koniem!
Od teraz Spirit będzie w twojej stajni. Możesz na nim jeździć i zajmować się nim, jak innymi końmi. Nie możesz założyć mu wyposażenia.


A teraz czas na zdjęcia! *.* Kilka z nich przerobiłam (dodałam filtr).









Kocham to zdjęcie ♥





A Wy już macie Spirita w swojej stajni? :D

4 komentarze:

  1. Ja też wczoraj wbiłam podziwianą i chcę go kupić, także wpadłam na pomysł zmiany języka na angielski, żeby imię było inne. Niestety muszę poczekać jeszcze kilka tygodni, żeby mieć sc 😂 Żałuję tylko, że nie można na niego założyć wyposażenia :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten mustang wygląda jakoś sztucznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia