piątek, 2 czerwca 2017

Nowe kontrolki i 14 nowych gwiazdek

Witajcie!

Przepraszam, że post nie pojawił się wcześniej, ale w środę nie miałam czasu, a wczoraj byłam na wycieczce. 

Została dokonana zmiana w widoku kamery - od środy widzimy grę inaczej. Gdy tylko to przeczytałam, wiedziałam, że to nie zapowiada się dobrze...
Niestety, nie podoba mi się to. 



Kamerka jest stanowczo za wysoko. Nie widzę konia ani mojej postaci. Dobrze za to widać otoczenie. Ale w zasadzie, to ja nie potrzebuję widzieć otoczenia, tylko mojego konia i jeźdźca.



Podczas chodzenia nie jest źle, ale wydaje mi się, że kamerka jest za nisko i za blisko.
Ponadto, nasza postać potrafi skręcać i chodzić do tyłu. Spróbujcie nacisnąć strzałkę w lewo lub prawo i strzałkę do dołu... xD


Próbowałam zrobić zbliżenie twarzy mojej postaci, ale nie wyszło :/


Ale można robić takie zdjęcia :D Wystarczy podejść do np. płotu, drzewa i zacząć biec.

Ogólnie rzecz biorąc, to w SSO gra mi się teraz niezbyt przyjemnie i niewygodnie. Chciałabym, aby można było wybrać, jaki widok z kamery mamy mieć - ten stary, czy nowy.

Zostało dodanych 14 nowych gwiazdek. 

Czy znajdziecie wszystkie gwiazdki? 

Jeszcze dziś dodam post z lokalizacjami gwiazdek ;)

Więc do zobaczenia :D

PS. Co myślicie o aktualizacji? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia