poniedziałek, 24 lipca 2017

2. rocznica bloga

Witajcie!

20 lipca 2015 (to był poniedziałek) opublikowałam na tym blogu pierwszy post. W tym roku kompletnie zapomniałam o rocznicy. 20 lipca tego roku był dla mnie okropnie smutny, był najgorszy... Ostatnie kilka dni nie były wesołe. Zmarł mój idol, Chester Bennington, wokalista Linkin Park. Jest mi ogromnie smutno, nadal w to nie wierzę. Bardzo żałuję, że nie pojechałam w tym roku na koncert LP. Jestem zrozpaczona. Chester był wspaniałym człowiekiem.


"If they say
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
It flickers, flickers
Who cares when someone's time runs out?
If a moment is all we are
We're quicker, quicker
Who cares if one more light goes out?
Well, I do"
"One More Light" z albumu One More Light, 2017 

[*]








Wybaczcie za ten początek, ale inaczej nie mogłam zacząć.

Chciałam Wam podziękować, że jesteście ze mną już drugi rok. Bardzo się cieszę, że mogę nadal prowadzić tego bloga.
Podsumowanie: 

W dwa lata blog osiągnął 43 109 wyświetleń i 37 obserwatorów.

 TOP 3  posty:

12 sierpnia 2015
3394 wyświetleń

2564 wyświetleń

19 listopada 2015
2268 wyświetleń

Za każde jedno wyświetlenie i każdy jeden komentarz dziękuję, jesteście wielcy ♥

Chcielibyście jakiś specjalny post z okazji dwóch lat bloga?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia