piątek, 4 sierpnia 2017

Góry Jora



Post zawiera spoilery.



Witajcie!

Dzisiaj dowiedziałam się, że w Górach Jora zaszły zmiany. Wybrałam się więc na wycieczkę, aby zobaczyć co tam jest.


Gdy tylko zobaczyłam te wielkie drzewa byłam zachwycona.



Gdy podbiegłam bliżej lasku, pojawiła się mgła, ale niezbyt duża.









Jestem pod wrażeniem grafiki, która tam jest. Grafika jest super i jest bardzo dopracowana. Wygląda na taką... magiczną. Przez to panuje tam taki fajny klimat.



Liście na tym drzewie są bardzo ładne, jak już wspominałam, grafika jest dopracowana. Widać wszystkie detale. Jak wiadomo, takie szczegóły są ważne.


W sumie nie ma tam nic ciekawego, prócz paru mniejszych drzew, latarni, kilku beczek, słoneczników i przeszkody. Ciemna zieleń dominująca w tym lasku dodaje mu uroku i jest taka uspakajająca, odprężająca.
Gigantyczne drzewa są suuupeeer. 
Mi osobiście ten teren podoba się najbardziej ze wszystkich, które teraz są dostępne.


Idąc dalej, nad jeziora, nie znalazłam nic ciekawego. Grafika jest niedokończona, rozmazana.


Ale spotkałam kogoś znajomego - Alex! Czy to możliwe, aby to właśnie w tym lasku mieściła się Pandoria?
Pod brzuchem konia Alex widać postać, która jest zupełnie, um, zniszczona graficznie? Podejrzewam, że to może być NASZA postać.





Dalej nie znajdowało się w górach nic godnego uwagi.

Co o tym sądzicie?

1 komentarz:

  1. TestingSkin_Name...
    Może w końcu odnowią tych jeźdźców?
    Dopiero zaczęli testować skórę ;-;
    Ale co tam robi nasza postać... z wiankiem świątecznym? xd
    ~ Almette

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia