środa, 9 grudnia 2015

Kuce Islandzkie!

Cześć!
Dziś, jest ten dzień w którym w Star Stable pojawiły się Kuce Islandzkie! Są naprawdę piękne, i mają fajne chody - m.in. tzw. "tölt". Kosztują 969 SC (drogo D: )


Mnie podoba się ten pierwszy *.*

Ponadto, w Jorvik spadł ŚNIEG!


Jest pięknie! <3

Martwi mnie coś... Otóż, wszystkie moje konie bardzo wolno cwałują. Ich cwał jest bardzo wolny, mogę porównać go do cwału kucyka (np.  kucyka Jorvik, Chincoteague) w Dolinie Ukrytych Dinozaurów (DUD). Jest to uciążliwe. Nie mogę normalnie jeździć w mistrzostwach, i tak nic nie wygram, bo mój koń wolno jedzie. Wszystkie moje konie obecne w stajni właśnie wolno się poruszają, mimo tego że mają najlepszy humor, dobry sprzęt, i najwyższy poziom. Mam nadzieję że to jest błąd, i SSO jak najszybciej go naprawi. Kiedyś był pewien błąd (chyba) z AQH, bo zmieniły się ich chody na zupełnie inne.

Dzisiaj oczywiście na kanale SSO pojawił się następny odcinek Star Stable Show. W każdym odcinku jest masa ciekawych rzeczy. Pod koniec dzisiejszego odcinka, SSO przez przypadek (znowu xD) ujawniło nam to co pojawi się wkrótce w grze. Tym razem są to.... ZADANIA ZWIĄZANE Z GŁÓWNYM WĄTKIEM GRY! :D 
Pojawią się one już za dwa tygodnie, czyli 23 grudnia!
Udało mi się zobaczyć w ekranie komputera (w biurze SSO) prawdopodobnie portal do Pandorii. Jestem szczęśliwa, że niedługo te zadania będą! Nie mogę się doczekać.
Kocham zadania związane z Dark Core, Aideen, i Jeźdźcami Dusz!
Nieźle wspominam zadania które robiłam (związane z Pandorią)



Miłego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Śliczne te new Islandy^^
    Doradzisz mi którego kupić?
    Wszystkie są sweet🐴😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia