poniedziałek, 28 grudnia 2015

Zima czy wiosna?

Cześć!
Przepraszam za nieaktywność. Nie przychodziły mi żadne pomysły do głowy na posty.
Zrobiłam teraz na szybko kolaże, i przychodzę z pytaniem co bardziej lubicie w SSO. 
Wolicie gdy w SSO jest kolorowo (np.wiosna, lato) czy gdy wieje chłodem (zima)? :D 




Ja zdecydowanie wolę gdy w SSO jest po prostu kolorowo. Choć śnieg też może zaskoczyć. Gdy wjechałam do Epony w której spadł śnieg, byłam pod wrażeniem krajobrazów, szczególnie Lustrzanych Bagien.
Dobranoc c:

3 komentarze:

  1. Osobiście zachwycam się moim pierwszym śniegiem na sso.:P Ale podejrzewam że na dłuższą metę bym nie wytrzymała. XD Ale i tak wolę zimę, byle nie całym rokiem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia