środa, 23 grudnia 2015

Pomiar Kamieni Runicznych - reputacja

Cześć!
Dzisiaj jest ten dzień, w którym SSO dodało nowe zadania do gry związane z głównym wątkiem.
Ja skończyłam już zadania. Jedyne co mi zostało, to wbijanie reputacji w "Wewnętrznym Kręgu Błyskawicy".
Żeby móc wbijać reputacje, trzeba mierzyć kamienie runiczne (? xD) Jest co coś mniej więcej jak zamykanie Pandorii. 
Gdzie znaleźć kamienie runiczne które trzeba zmierzyć? Ja znalazłam kilka, ale nie jestem pewna, czy są to wszystkie kamienie na dziś. Szukałam w Eponie, i koło Moorland, ale w Moor nic nie znalazłam.

Lokalizacja: X: 62, Y: 300, niedaleko Starej Farmy "Burza"

Lokalizacja: X: 62, Y: 314, koło wyścigu Księżycowego Sierpa

Lokalizacja: X: 47, Y: 318, Wybrzeże Wrak

Lokalizacja: X: 138, Y: 395, Wyspy Zachodzącego Słońca

Lokalizacja: X: 167, Y: 304, za drogą do Lustrzanych Bagien

Mam nadzieję że nie pomyliłam lokalizacji co do niektórych miejsc, bo nie mogłam się połapać które współrzędne do którego miejsca xD 
Później postaram się wstawić zdjęcia z misji, ale mam ich mało D: 
:***

8 komentarzy:

  1. Fajny blog i mam pytanie. Wiesz może gdzie jeszcze są te kamienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Kate Rainpaw masz wszystkie albo Melissy Seahall :D

      Usuń
  2. Też bym chciała mieć takiego bloga... :c masz super blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ashley, musisz pracować nad swoim blogiem i przede wszystkim się nie poddawać :D
      I dziękuję :)

      Usuń
  3. Hej mam takie pytanie w zapomnianych polach na ziemi leżą takie kamienie ze znakami słońca, księżyca, błyskawicy i gwiazdy co chwile świecą. Może będzie jakieś zadanie z nimi. Lokalizacja to: x 121 y 216

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadań raczej z tym nie będzie, póki co jest tam do zdobycia gwiazdka. Cztery osoby muszą stanąć przy tych kamieniach. Gdy się przy nich już stoi, faktycznie, zaświecają się. Następnie pokazuje się gwiazdka.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia