czwartek, 31 grudnia 2015

Małe podsumowanie roku 2015

Heej!
Dziś Sylwester. :D  (wiem, Amerykę odkryłam xD) Pamiętam jak spędziłam noc sylwestrową w Forcie Pinta, bez Star Rider, kompletnie jak nob xD Naturalnie, o północy wyszłam na dwór (w realu) i podziwiałam kolorowe niebo. Tylko mam problem, bo strasznie boję się huków ;w; 
Właściwie piszę, żeby podsumować osiągnięcia bloga. (no i może mnie w SSO xd)
~
Założyłam bloga 20 lipca. Jest grudzień, więc minęło 6 miesięcy. (pół roku!). Blog posiada 23 obserwatorów. Dla mnie wysoka liczba :D Wyświetleń 8.800. Dacie radę wejść na mojego bloga jeszcze 200 razy do północy, żeby było równe 9.000? Będę najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi! xD 
~


Nie wiedziałam że istnieje opcja "ukryj interfejs". 
Dzisiaj spróbuję odtworzyć to zdjęcie C: 
Mam to konto (Alyssa Swordlee) prawdopodobnie od końca listopada albo początku grudnia 2014 roku. (dokładnej daty nie pamiętam). Pamiętam jak pierwszy raz miałam SR, robiłam misje, i tak w ogóle, ale jak mi się skończył, to prędko go nie miałam. Ale, dostałam dwa kody na SR i SC z gazetki "W siodle" bodajże w styczniu albo lutym tego roku. Ale nastał czas, że ten SR z kodu też się skończył. Wtedy zaczęłam sobie normalnie kupować SR. Gdy miałam dosyć, postanowiłam że w wakacje w końcu kupię sobie LT, i tak też się stało. Zaczęłam zdobywać coraz wyższe poziomy, aż doszłam do dzisiaj, do poziomu 18. 
Szczerze? Jestem z siebie dumna, że zaszłam tak daleko. Nigdy nie sądziłam że będę mieć LT, 18 poziom, Dolinę Złotych Wzgórz, czy Dolinę Ukrytych Dinozaurów. 


~
W Star Stable też sporo się wydarzyło, choć nie mam niczego do porównania, bo nie wiem jakie były początki SSO, i dokładnie 2014 rok. 
Moim zdanie najlepszymi wydarzeniami w grze były dodanie Jorvik City Plaza i Epony. Nawet fajna była aktualizacja, w której dodane zostały zadania z głównym wątkiem gry (chociaż zadania trwały dwa dni)
I było oczywiście moje ukochane Halloween ♥
~

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku <3

PS. Macie jakieś noworoczne postanowienia? :D

4 komentarze:

  1. Ja mam, wytrenować wszystkie konie i zrobić każdą repę, bo trochę się poleniłam z tymi sprawami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest postanowienie noworoczne? W takich postanowieniach chodzi o to,aby pomyśleć nad tym,jak zmienić swoje życie na lepsze ;)

      Usuń
    2. To jest postanowienie SSO-we, no i nie sądzisz, że faktycznie zmienia życie na lepsze? :P

      Usuń
  2. Szczęśliwego nowego roku <3
    -Od nowego roku zmieniam swoje życie.
    -W jaki sposób?
    -Chcę,aby przestało mi zależeć na ludziach,których nic nie obchodzę.
    -Najtrudniejsze postanowienie ever :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia