sobota, 1 października 2016

Tajemnicze i urokliwe Jorvik #1

Cześć! :D

Jakiś czas temu pojawił się bug, dzięki któremu pojawia się mgła lub deszcz w Jorvik. 
Bug jest dosyć prosty do zrobienia. 

Moim zdaniem, Jorvik staje się wtedy dosyć tajemnicze, ale też zyskuje urok. Można zrobić piękne zdjęcia, filmiki. Po prostu jest super, co tu dłużej gadać :P Ogólnie, bug jest super ^^
W sumie, to fajnie by było, gdyby w SSO była pogoda. Deszcz, śnieg, burza, pochmurna pogoda, a nie tylko słoneczna.

Zrobiłam sporo zdjęć, ale wybrałam zdjęcia, które uznałam za najlepsze, 
Enjoy! :D














Jutro postaram się zrobić inne zdjęcia, czyli zdjęcia z inną mgłą lub deszczem... Wiem, możecie mnie nie rozumieć xD Miałam zdjęcia z deszczem na laptopie, który jest już w naprawie od niepamiętnych mi już czasów (czyt. dwa miesiące). No i co zrobić?
Nie obiecuję, że jutro, ale na pewno ten post będzie miał kontynuację ;)

Miłego wieczorku ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia