sobota, 8 kwietnia 2017

Nightwish

Witajcie ♥

Wczoraj kupiłam nowego konia - sportowego konia fryzyjskiego. Dałam mu na imię Nightwish.
Planowałam go kupić wcześniej, ale nie byłam przekonana. Ale teraz jestem szczęśliwa, że się zdecydowałam. Wygląda cudownie i ma bardzo ładne chody, w szczególności kłus.

Zrobiłam masę zdjęć, ale wybrałam te najlepsze. Jestem pod wrażeniem tych fotografii *.* Niektóre bardzo mi się podobają. Wydaje mi się, że ten koń jest bardzo fotogeniczny xD


























2 komentarze:

  1. Łał... rzeczywiście zapierają dech w piersiach! <3 szczególnie te z DUD... Przewijam patrze, mówie to jest super, a nie to lepsze, ooo nieeee to najjj... w końcu sie pogubiłam więc pisze, że genialna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :D ♥ I dziękuję :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia