piątek, 7 kwietnia 2017

"Ukryta" gwiazdka

Hejka! :D

Dzisiaj całkiem przypadkiem, zauważyłam, że w karcie postaci jest napisane "Znalezione Gwiazdy:" 89/90. Zadziwił mnie ten fakt, ponieważ dotychczas było 89 gwiazdek w grze. 
Nie wiem, czy ta gwiazdka została dodana dużo wcześniej czy po prostu niedawno.

Na początek zajrzałam do mapy, do zakładki "Odkryte Obszary". Znalazłam to czego szukałam, czyli informację na temat tego, gdzie znajduje się nasza gwiazdka. 


Szczerze powiedziawszy, to byłam trochę zdziwiona tym, że gwiazda znajduję się w Upadku Gubernatora. Pojechałam więc tam na poszukiwania. Przejrzałam wszystkie zakątki, a gwiazdki nie było. 
Nagle z oddali zobaczyłam samochód, na którym się znajdowała xD



Gdy zobaczyłam tę gwiazdkę na samochodzie, jedyne co mi przyszło na myśl to "Serio?" i "Prima Aprilis"... XD

Widzieliście już wcześniej o tej gwiazdce?

1 komentarz:

  1. Ta gwiazdka może nie jest ukryta, ale trudno ją złapać (chyba że tylko ja jestem taka upośledzona...). Tak w ogóle to jak tylko znalazłam na jednym z blogów post 'Nowa gwiazdka' też pomyślałam 'no nie, znowu trzeba będzie się nabiegać'. A tu taka miła niespodzianka 😂

    Pozdrawiam!
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia