środa, 26 kwietnia 2017

Odnowiony Jodłowy Gaj

Cześć ♥

Dzisiaj możemy zacząć zwiedzać odnowiony Jodłowy Gaj! :D
Gdy zobaczyłam zajawkę, bardzo spodobał mi się nowy wygląd. Teraz, gdy wszystko jest już w grze, jestem pod wrażeniem, wielkim wrażeniem. Jodłowy Gaj wygląda pięknie.


Nie mogłam się doczekać dzisiejszej aktualizacji. 

Jak przedtem wyglądała wioska Jodłowego Gaju?













A jak wygląda teraz?























Jestem zachwycona. Widać sporą różnicę pomiędzy starym, a nowym Jodłowym Gajem. Przyzwyczajenie się do nowego wyglądu trochę mi zajmie... xD

W wiosce podoba mi się wszystko. A najbardziej drobnostki, typu kwiatki na oknie czy zwykła ławka. Bardzo podoba mi się również stajnia, w której stoją konie na sprzedaż. Ogólnie rzecz biorąc, jestem zachwycona :D 

A Wy lubicie nowy Jodłowy Gaj? :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia